X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הורייזן
▪  ▪  ▪

הורייזן סמיקונדקטורס, העוסקת בפיתוח מעבדים משולבים המאפשרים דחיסה, פענוח והעברה מאובטחת של וידאו ואודיו לתעשיות מוצרי האלקטרוניקה והבידור הביתי, הכריזה על השקתו של מעבד משולב התומך בו זמנית בנגני ומקליטי HD-DVD ו-Blu-Ray, במעבירי אינפורמציה רב תכליתיים וטלוויזיה שאינה מבוססת מיקום, כולם תחת אותה פלטפורמה, תוך כדי שילוב פענוח, קידוד והמרת תקני וידאו.
תהליך החלפת פורמט ה-DVD בפורמט חדש שיכלול מגוון רחב יותר של אפשרויות אינטראקטיביות, הגנה חזקה יותר על התוכן, וכמובן פענוח והצגת וידאו ואודיו איכותיים, מובל במקביל על ידי שתי סוני וטושיבה המקדמות את פורמטי ה-Blu-Ray וה-HD-DVD בהתאמה. מלחמת הפורמטים עדיין לא הוכרעה ונראה שלשניהם יהיה מקום. בתוך כך נראה כי גם האולפנים שבתחילה התחלקו לשתי מחנות, מפיצים סרטים התואמים את שני הפורמטים ואינם נאמנים לאחד בלבד. רכיב ה-Hz7120 מהווה פתרון אולטימטיבי לנגנים ומקליטים משולבים התומכים בשני הסטנדרטים, ובכך מקל על הצרכן ועל ספקי התוכן, ומשאיר את מלחמת הפורמטים מחוץ לטווח הלקוחות.
רכיב ה-Hz7120 שפותח על ידי הורייזן משלב מספר יכולות הכוללות פענוח, קידוד והמרת תקנים של וידאו באבחנה גבוהה בתקני דחיסה מובילים כגון AVC ,VC1 ,MPEG2 או DV/HDV ותמיכה בתקני דחיסת אודיו מתקדמים כגון DTS-HD ,Dolby Digital Plus ו-Dolby TrueHD. כמו כן, ה-Hz7120 תומך בשימוש בטכנולוגיות האינטראקטיביות החדישות HDi ו-BD-Java הקיימות בתקני ה-HD-DVD ו-Blu-Ray, אשר מהוות חלק מהותי מחווית הצפייה של נגני המדיה האופטית העתידיים.
ערכת הפיתוח של ה-Hz7120 כוללת מערכת תוכנה התומכת במפרט מלא כפי שמתואר בתקני ה-HD-DVD וה-Blu-Ray וכן את החומרה ההיקפית הדרושה לממש את מגוון היכולות הטמונות ברכיב, וזאת על-מנת להפוך את הטכנולוגיה המתקדמת הטמונה ב-HD-DVD וב-Blu-Ray לזמינה בכל בית תוך זמן קצר.
"הצרכנים אינם יודעים בוודאות איזה מבין שני התקנים ינצח לבסוף ולכן באופן טבעי ידרשו נגן/מקליט המשלב את שני הפורמטים, הכולל גם יכולת תצוגה משופרת באבחנה גבוהה: P1080 - 60 תמונות בשנייה", אמר אמיר מורד, נשיא ומנכ"ל הורייזן סמיקונדקטורס. "הצרכנים רוצים בנוסף את הגמישות לצפות בתכני וידיאו בכל מקום שיחפצו ולכן יעדיפו מכשירים המשלבים המרת תקנים לקצב ביטים נמוך יותר תוך שמירת איכות תמונה גבוהה ותמיכה מובנית ב-iVDR, כפי שמציע רכיב ה-Hz7120 של הורייזן. פיתוח זה הינו חלק ממימוש שליחותה של הורייזן להעשיר את הצרכן ולספק לו חווית צפייה שהיא הרבה מעבר לחזונו האישי".

תאריך:  22/11/2007   |   עודכן:  22/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לינדה מגור
- הודעה מטעם ערוץ 1
אודליה ממן
- הודעה מטעם ToyoRam
מור שדה
- הודעה מטעם שופרסל
מור שדה
- הודעה מטעם קניון הזהב
מור שדה
- הודעה מטעם מאמא אינפו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il