הצלחה בינלאומית למשחק האינטרנטי קווסט שהשיקה אסם, באמצעות אידיאולוג'יק, לקידום המותג במבה.
מנתוני אסם עולה כי במהלך החודש וחצי האחרונים למעלה מ-350,000 משחקים של קווסט שוחקו בידי גולשים מחו"ל, זאת בנוסף ללמעלה מ-1.2 מליון משחקים ששוחקו על ידי גולשים בארץ. השבוע מעלה אסם את השלב האחרון של המשחק, שבלעדיו לא ניתן לסיים אותו. היקף ההשקעה של אסם במהלך שיווקי זה כחצי מיליון שקלים.
במשחק שהשיקה אסם הוזמנו הגולשים לעזור לתינוק הבמבה ולקחת חלק במסע שלו בעקבות החטיף החטוף - כשהמטרה הייתה להחזיר לתינוק את הבמבה שלו שנגנבה ממנו על ידי סנאי שובב. בכל שבוע עלה שלב נוסף של המשחק שאיפשר לגולשים להתקדם לקראת סיומו. המשחק אינו מבוסס על מהירות או על נקודות, אלא על חשיבה לוגית, חקירת הסביבה הוירטואלית, עד למציאת הפתרון. המשחק מורכב ממספר שלבים כאשר בכל שבוע עלה הגולש לשלב נוסף, על מנת להתקדם במשחק חייבים לפתור את השלבים על פי סדרם ולא ניתן לדלג על שלב כלשהו.
מנתוני חברת אסם עולה כי במשחק שיחקו, עד כה, כ-266,138 גולשים שונים, אשר שיחקו, ביחד, למעלה ממיליון שש מאות אלף משחקים. בנוסף, המשחק לווה בפורום מיוחד בו הגולשים יכלו לתת עזרה ורמזים לגולשים אחרים על מנת שיוכלו לעבור לשלבים מתקדמים יותר. מהנתונים של אסם עוד עולה כי היו 495,124 כניסות לפורום המשחק. בנוסף, נמצא כי הילדים ישבו בממוצע על כל כניסה כ-35 דקות.
מנהלת מותג במבה באסם, חגית שלו, מסרה "אנו שמחים על התגובות המוצלחות שעורר המהלך השיווקי שבחרנו לחיזוק מותג הבמבה. הרעיון שעמד מאחורי מהלך שיווקי זה נולד מתוך קשר רציף ויומיומי עם הגולשים באתר אשר הביעו צורך גובר מצידם למעורבות. בהתאם לכך, פותחה פעילות ייחודית בהמשכים, המיועדת ליצור פיתוח מיומנויות חשיבה אצל הילדים. פעילות זו מעודדת גלישה משותפת של ההורים עם ילדים בגילאי 6-12, אך יחד עם זאת, מהווה אתגר לכל גיל".
עוד הוסיפה שלו, "המהלך יצר עניין ותגובות נלהבות. פעילות זו הפכה לשיחת השעה בקרב קהל היעד ועברה מפה לאוזן בצורה ויראלית וסחפה מאות אלפי ילדים וגם בוגרים. מהממצאים שעלו התברר כי הילדים חיכו בקוצר רוח לימי ראשון, היום בו עולה שלב חדש. בעקבות הצלחה זו אנו צופים למשחק המשך בתחילת שנת 2008".