משרד האינטראקטיב WEBSENSE מעלה בקמפיין אינטראקטיב חדש
לבושם ESCADA S בהיקף של 250,000 ש"ח.
Escada עלתה בקמפיין חדש לבושם ESCADA S באמצעות חברת האינטראקטיב WEBSEBSE תחת הסלוגן: צובע לך את היום". הקמפיין, בהיקף של 250,000 ש"ח עלה בפורטלים המובילים בישראל.
ניסו לרדן, סמנכ"ל שיווק קריאטיבי בקבוצת WEBSENSE: "הקמפיין מושתת על אינטראקציה בין הגולשות, כאשר ארבעה סרטונים שונים, מאפשרים לגולשת "לצבוע" את היום של חברתה בנוסף למסר אישי. נעזרנו בטכנולוגיה ייחודית, על-מנת ליצור "פרסונליזציה" פשוטה, שתגרום לגולשות לקחת חלק פעיל. ביום הראשון לקמפיין נשלחו למעלה מ 4,000 ימים "צבועים" וזוהי הצלחה פנומנאלית".