X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם אידאה
▪  ▪  ▪

חברת אידאה, בבעלות אמיר הנגבי ומוזס בן מנחם, נבחרה להוביל את המיתוג הפנים ארגוני של בזק.
במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-6 מיליון שקל, תוביל אידאה את שפת המותג החדשה לכלל עובדי בזק במערך הפנים ארגוני. פעילות זו כוללת עיצוב, פיתוח, תכנון והתקנת מגוון רחב של מוצרים שילוו את עובדי בזק בסביבות העבודה השונות. פעילות זו תימשך לאורך השנה הקרובה ותקיף את מוקדי הפעילות של בזק ברחבי הארץ.
אמיר הנגבי, מנכ"ל משותף באידאה: "חברת אידאה נבחרה להוביל אתגר אסטרטגי ממעלה הראשונה והוא חיבור עובדי בזק למהלך השיווקי. לרתום את 7,000 עובדי בזק בין לילה למהפך שהחברה מחוללת ולייצר הזדהות והתלהבות. לבזק עשרות רבות של מוקדי פעילות ברחבי הארץ, ממוקדי טלפוניה ואינטרנט, בתי ספר והדרכה לעובדים, ריכוזי עובדים, משרדים ועוד. כחלק מהמהלך הטמענו את השינוי במהלך לילה אחד במקביל בכל הארץ. עובדי בזק הגיעו בבוקר לחברה וגילו חברה מתחדשת, אטרקטיבית עם נראות חדשה בכל ממשקי העבודה והמפגש.
הנגבי הוסיף ואמר כי: "אנו נמשיך לייצר במהלך השנה הקרובה מגוון רעיונות עיצוביים לבזק, שהשילוב שלהם ייתן מענה להעברת ערכי ותכני המותג, הטמעת השפה הגרפית החדשה ואופי וסגנון הפניה. בסופו של יום העובדים הם פני החברה, הם השגרירים האמיתיים שלה".
את תהליך המיתוג הכללי של בזק הוביל אגף השיווק בבזק עם משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, בשיתוף הסטודיו של פיליפ בולקיה שעיצב את הלוגו והשפה הגרפית.

תאריך:  14/01/2008   |   עודכן:  14/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
- הודעה מטעם מרכז רפואי וולפסון
אודליה יפת
- הודעה מטעם מפעל הפיס
ראובן לייב
"עלות הטיפול מסתכמת ב-250 אלף שקל, סכום שאין לאל-ידה של החולה"
קונפורטי מיכל
סוהרטו הובא לבית החולים בשבוע שעבר במצב קריטי, אך מצבו התייצב    כוחות המשטרה והצבא האיצו במשפחה להתכונן לקבורתו
יוסיפון גולן
- הודעה מטעם מוזיאון עין פעיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il