X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביוליין אר.אקס
▪  ▪  ▪

ביוליין אר.אקס., חברת פיתוח תרופות עם מוצרים בשלבי פיתוח קליניים וקדם-קליניים, וקרן תמורה הודיעו היום כי ביוליין אר. אקס. תרמה 100,000 דולר לעמותת "זכרון מנחם", התומכת בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם ו-50,000 דולר לקרן "יד ללב", לתמיכה בתוכנית העוסקת במניעת התקפי לב חוזרים אצל קשישים. התרומה התבצעה דרך מימוש אופציות של ביוליין אר. אקס. שהוענקו בשנת 2006 לקרן תמורה, המעודדת תרומה לקהילה של תעשיית ההיי-טק בישראל.
ד"ר מוריס לסטר, מנכ"ל ביוליין אר.אקס. אמר: "אנו שמחים שהתאפשר לנו לתרום לשתי עמותות המוקדשות לטיפול במטרות כה חשובות. זכרון מנחם הוא ארגון מיוחד במינו הזורע אופטימיות ותקווה בכל מי שמבקר בו ועד לעבודה המדהימה המתבצעת שם, וביד ללב התרשמנו מהפעילויות שלהם ומהגישה הייחודית שלהם למניעה של התקפי לב חוזרים. אנו שמחים לקחת חלק במאמצים של שני ארגונים מיוחדים אלו".
עמותת "זכרון מנחם" תומכת ומלווה ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. הארגון הוקם לפני 17 שנה על-ידי מירי וחיים ארנטל ששכלו את בנם מנחם שנאבק במחלת הסרטן במשך 14 שנה ונפטר כשהוא בן 15. יד ללב היא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש למניעת מחלות קרדיו-וסקולריות. משאבי הקרן מוקדשים לפיתוח תוכניות לשיקום חולי לב ולמניעת התקפים חוזרים, כמו גם לתוכניות לשיפור הבריאות בקרב ילדים.
יו"ר עמותת זכרון מנחם, מר חיים ארנטל הוסיף: "אנו מודים לביוליין אר. אקס. על ההחלטה האמיצה והמנהיגותית לתרום סכום כה נכבד למען טיפול בילדים היקרים המעבירים ימים כלילות במשכננו שבירושלים. התרומה הזו הינה מהלך מעורר השראה בעולם בו העמותות צריכות להישען על מקורות כלכליים חיצוניים בלבד לאורך כל השנה".
לפני הנפקתה בבורסה בת"א, בפברואר 2007, העניקה ביוליין אר. אקס. לקרן תמורה אופציות אותן מימשה הקרן במהלך חודשים האחרונים. לקרן תמורה מודל ייחודי המאפשר לחברות לתרום לקהילה במקום באמצעות מזומנים, דרך מתן מניות של החברה לקרן המשתמשת ברווחים מ"אקזיט"ים מוצלחים - כגון הנפקה לציבור או רכישת החברה - כדי לתמוך בתוכניות רווחה וחינוך לנוער בישראל.
בפורטפוליו של הקרן נמנות כיום 116 חברות שתרמו אופציות לתמורה, וזהו ה"אקזיט" ה-11 של הקרן. בנוסף לביוליין אר. אקס., הרוויחה הקרן לאחרונה גם מהאקזיטים של אקטימייז, קוגניטנס ואלוט. עד כה הרוויחה תמורה למעלה מ-2.5 מיליון דולר לתמיכה בפרויקטים של חינוך ונוער בישראל.
ברוך ליפנר, מנכ"ל תמורה אמר "המענק הנדיב לקרן תמורה מצביע על החשיבות הרבה שמייחסת חברת ביוליין אר. אקס. לתרומה לקהילה. זהו האקזיט הראשון שלנו של חברה מתחום מדעי החיים, כמו גם הראשון שנעשה דרך הנפקה בבורסה בת"א. תרומה זו מהווה דוגמה ומופת לתעשיה כולה, וכולי תקווה שתעודד גופים נוספים למעורבות קהילתית".

תאריך:  15/01/2008   |   עודכן:  15/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל שביט
- הודעה מטעם מרכז רפואי זיו
שרון קביליו
ארבעה מנכ"לים בכירים מתעשיית ההיי-טק בישראל זכו בפרס המנהל הטוב ביותר לשנת 2007    הפרסים לזוכים חולקו במעמד השר שאול מופז ובכירים נוספים בתעשיה
שי גרינברג
- הודעה מטעם HP
מורן מילר
- הודעה מטעם אספרסו בר
ריקי אלעזר
- הודעה מטעם ASUS
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il