רשת מועדוני הכושר השנייה בגודלה בארץ,"גרייט שייפ", מסרה את תקציב הפרסום שלה לאחר מכרז, למשרד הפרסום, נפתלי אברהם.
השנה מתכננת הרשת, להשקיע את רוב האנרגיות השיווקיות שלה, בפתיחת סניפים חדשים ובאסטרטגיה, וכחלק מתהליכים אלו, הוחלט על החלפת משרד פרסום. בנוסף, בימים אלו, עומדת "גרייט שייפ" לפתוח מספר סניפים חדשים, מלבד תשעת סניפיה, הקיימים כיום.
משרד הפרסום, נפתלי אברהם, ילווה את רשת מועדוני הכושר בהליכה קדימה, תחת המסר השיווקי: Great Shape-It's great to feel alive. היקף תקציב הפרסום של הרשת לשנת 2008 עומד על 300 אלף דולר.