X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביץ' נאט
▪  ▪  ▪

חברת מדיצי מדיקל קיבלה את הזיכיון לשיווק מוצרי החברה שתחל בקרוב לפעול בישראל.
חברת מדיצ'י מדיקל הודיעה כי במהלך 2008 היא תיכנס לשוק אבקות החלב עם המותג אופטימיל, החברה משווקת גם את בקבוקי התינוקות בי פרי והיא מתעדת להפוך לשחקן מרכזי בתחום מוצרי איכות לתינוקות ופעוטות.
ההסכם החדש של מדיצי יאפשר לה להפוך לגורם השלישי בגודלו בישראל בשתי קטגוריות מרכזיות תחליפי חלב ומחיות לתינוקות.
לשרגא ברוורמן ויהודית ליבל, מבעלי מדיצ'י מדיקל ניסיון רב בתחום פתוח ושיווק מוצרים לתינוקות. ברוורמן שימש בעבר כמנכל פרומדיקו ובמשותף עם ליבל היו אחראים לפתוח המותג סימילק בישראל.
לדברי יהודית ליבל: "הכניסה לתחום מחיות לתינוקות הנה חלק מהחזון של החברה להתפתח ולהתרחב בתחום מוצרי איכות ותזונה לפעוטות, תינוקות וילדים. במהלך 2008 נרחיב את סל מוצרינו ונציע להורים מגוון מוצרי איכות: תחליף חלב תחת המותג אופטימיל, מחיות לתינוקות תחת המותג ביץ' נאט ובקבוקים תחת המותג בי פרי."
גם את מוצרי ביץ' נאט כמו גם את אבקות אופטימיל תפיץ בישראל חברת שסטוביץ.
על שוק המחיות לתינוקות:
שוק המחיות לתינוקות מוערך כספית בכ-40 מיליון שקלים בשנה.
השחקן המרכזי במשך שנים היה גרבר אשר היווה מעל 90 אחוז מהשוק.
גרבר שווק על-ידי רנדי במשך שנים רבות ובשלוש השנים האחרונות מופץ על-ידי גורי.
במהלך 2005 חל מהפך בשוק והנאמנות הבלתי מעורערת למותג גרבר נפגעה. הנסיבות אשר אפשרו את השינוי הינן: מחסור קבוע במוצרים, והחלפת מפיץ.
בנוסף, פרסומים אודות בעיות איכות באחד המוצרים של גרבר אפשר את כניסתו של מותג חדש המיוצר בצ'כיה בשם פרינוק המופץ על-ידי רנדי - המפיץ הקודם של גרבר.
בשנה האחרונה חלה עליה דו ספרתית בצריכת המחיות, כאשר גרבר עדיין שולט בשוק עם כ-55% נתח שוק אך פרינוק הצליח לבסס עצמו כמספר 2 דומיננטי.

תאריך:  30/01/2008   |   עודכן:  30/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il