פנטן פרו וי בחר בדוגמנית העל שירז טל להוביל את קמפיין הפרסום החדש של פנטן בישראל בשנה הקרובה, תחת הכותרת להרגיש זוהרת גם ביום הכי רגיל.
הקמפיין בהובלת שירז טל מתבסס על הרעיון, כי על אף הטיפולים הרבים ששיערה של טל עובר במהלך יום הצילומים, השימוש במרכך של פנטן מגן עליו מנזקים ומשאיר אותו בריא ומדהים. הפרסומת מבוססת על עדות אישית של הסלבריטאית במטרה להגביר את ההזדהות עם המותג ולחזק את נאמנות הצרכניות. הפרסומת החדשה נועדה להדגיש את היתרונות הייחודיים שבשימוש במוצרי סידרת המרככים של פנטן, המכילים נוסחת תחליב ייחודית העוזרת בשיקום נזקי שיער ומעניקה לשיער פי 3 יותר הגנה מפני נזקים עתידיים, לעומת שימוש בשמפו ללא מרכך.
שירז נבחרה מבין טאלנטיות רבות שנבחנו במחקרי צרכניות , כדוגמת: בקי גריפין, קרן מיכאלי, עינת ארליך ושרון איילון.