אסם מעלה קמפיין חדש לביסלי בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי.
הקמפיין החדש עולה לרגל שיתוף פעולה עם חברת ניופאן שבמסגרתו יחולקו מכשירי DVD נייד מתקדמים של Haier לרוכשי מוצרי ביסלי.
הקמפיין תחת הסלוגן: "ביסלי מחלק DVD נייד של haier כל שעה" יעלה הערב לראשונה בתוכנית נולד לרקוד ויכלול טלוויזיה ואינטרנט.
סרט הקמפיין מפגיש אותנו שוב עם הדמויות, ברביקיו וגריל, הפעם - במעין טיסת תענוגות של חבר'ה צעירים. ברביקיו מגלם דייל, שעובר בין המושבים, ובמקום מוצרי דיוטי פרי, מחלק לכולם DVD נייד, תוך קריאה: "כנסו, כנסו לסרט".
כשכל הצעירים מתלהבים מה-DVD הנייד שקיבלו, אנו מבינים שכל הסיפור מתרחש בעצם באוטובוס, שדוהר בדרכים.