X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Wella
▪  ▪  ▪

Wella, מובילת שוק צבעי השיער בישראל, עולה בקמפיין לרגל השקת סדרת צבעי השיער החדשה, Koleston Naturals, המכילה פיגמנטים יעילים במיוחד של צבע ותמציות מן הטבע. הקמפיין החדש ייתמך בטלוויזיה, פרינט, פעילות שטח בחנויות, יחסי ציבור ודיול.
קמפיין הטלוויזיה יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ויתבסס על החדשנות שבשילוב תמציות טבעיות המותאמות לכל גוון של וולה: רימון לאדומים, קמומיל לבלונד ותמצית קליפת עץ לגוונים כהים. הסדרה החדשה מעניקה לשיער צבע עשיר, חושני, מבריק, מראה מטופח ו-100% כיסוי לשיער לבן. הפרסומת החדשה נועדה להדגיש את היתרונות שבסדרת צבעי השיער החדשים של המותג.
מנהלת קטגוריית צבעי השיער ב-P and G, רבקה קהת: "Wella מובילה את שוק צבעי השיער בישראל מזה שנים עם 46.4% נתח שוק כמותי, מוכרת לצרכניות בזכות מומחיותה ומקצועיותה בצבעי שיער. היום וולה מעניקה לצרכניות השונות עוד סיבה להשתמש במוצריה: השקת קולסטון נטורלס. סדרת קולסטון נטורלס החדשה עם תוספת התמציות הטבעיות, נותנת לצרכניות יתרון לטיפוח השיער מבלי לוותר על צבע חזק איכותי שנותן כיסוי מושלם לשיער לבן. הבחירה בתמציות הספציפיות האלו, נעשתה מתוך בחינת הסגולות של כל אחת מהן. ממחקרים שערכנו עלה כי הצרכנית הישראלית דורשת את המוצרים החדשניים והאיכותיים ביותר ובמחיר שווה לכל נפש. מאחר ואנו שמים את הצרכנית במרכז, השקנו עבורה מיני ערכה, המכילה תמציות טבעיות ואנו בטוחים שהמהלך יגדיל את נתח השוק של המותג."

תאריך:  03/03/2008   |   עודכן:  03/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il