הדיזיין סנטר יוצא בקמפיין חדש לשנת 2008. מטרת הקמפיין היא לחזק את מעמדו של הדיזיין סנטר כזירת עיצוב הבית ומכתיב הטרנדים, לא רק כמי שמחזיק במגוון הגדול ביותר של מותגי עיצוב מובילים לבית, אלא גם כהיכל העיצוב ממנו יוצאים כל הטרנדים העיצוביים לבית.
הקמפיין, שיעלה ב-16.3.08 לקראת חג הפסח, כולל סרטון טלוויזיה, שישודר בערוצים המסחריים 2 ו-10, וכן מודעות בעיתונות הארצית ושלטי החוצות. במאי הסרטון, גיא שגיא, הובא במיוחד מלוס אנג'לס לטובת צילומי הפרסומת. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, בהשקעה של מיליון וחצי דולר, תחת הסלוגן: "הטרנד לבית בסיבוב אחד".
ליליאנה מור, מנכ"ל ה"דיזיין סנטר": "הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין הוא שבדומה לטרנדים בעיצוב ובאפנה, המוכתבים בבירות אירופה - מילאנו, לונדון ופאריס, כך הדיזיין סנטר הינו בעצם "בירה" בישראל, המכתיבה טרנדים בעיצוב הבית, וניתן למצוא בה מגוון רחב ונרחב של מותגים בינלאומיים לצד מותגים מקומיים. כעוגן מוביל בתחום העיצוב, אנו רואים את הצמיחה העסקית והכלכלית של המותגים במרכז כמטרה ראשית והקמפיין מאפשר חשיפה נרחבת של ההיצע שלנו."