חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא במהלך חודש מרץ בקמפיין פרסום רחב בעיתונות, באינטרנט ובטלוויזיה לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2008.
הקמפיין ישלב צילומים מסט של תצוגת אופנה הכולל צילומים של התצוגה עצמה לצד צילומי מאחורי הקלעים במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב-1 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שישית.
הקמפיין יכלול 2 סרטוני טלוויזיה, קמפיין אינטרנט, מודעות במגזינים מובילים, הפקות אופנה, 2 קטלוגים אשר יופצו ב-400,000 עותקים (הראשון new collection שיצא בתחילת חודש מרץ ויציג את הקולוקציה החדשה לעונה וקטלוג ערב שיצא בתחילת חודש מאי ויציג את קולקציית האירועים.
כחברה מובילה אופנתית, טרנדית ועדכנית, ממשיכה רנואר לצעוד בדרך האופנתית, וממשיכה בסלוגן שליווה את הקמפיין הקודם: Renuar- The Fashion Way, תחת הקונספט של הקיץ - Lets play with colors - קיץ 2008, קונספט זה מאפיין את הקולקציה החדשה של רנואר לקיץ 2008 שמגיעה בצבעונית רבגונית ,מכילה את כל פלטת הצבעים ויחד עם זאת עם מאופיינת עם הרבה דמיון. הקונספט Lets play with colors של רנואר בא לידי ביטוי בכך שרנואר מערבבת את "קופסת הצבעים החדשה" ומשחקת עמם בדרכה,בנוסף צבעי הדגמים ישפיעו על הסביבה בה הם נמצאים.
לדברי אלי ברקוביץ מבעלי חברת רנואר: רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן הסלוגן Renuar- The Fashion Way. כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה.
קרדיטים:
משרד פרסום: נפתלי - אברהם
מנהל קריאייטיב: שאול נפתלי
קופירייטר: דנה ליפינסקי
סופרוויזר: גלית כהן
תקציבאי: איתמר אליהו
צלמים: גיא כושי ויריב פיין
משרד יחסי ציבור: בר תקשורת