D.M.O - רשת מחסניות הדיו הגדולה (והיחידה) בישראל (45 סניפים) תשקיע למעלה מ - 8 מיליון ₪ בפרסום בשנת 2008. איש העסקים ובעל הרשת, דורון עמית, החליט לראשונה כחלק מראיה אסטרטגית, להטות חלק ניכר מתקציב הפרסום למדיום הטלוויזיוני בכדי לחבר בין המובילות של הרשת לצרכן הסופי.
דורון עמית, בעל רשת D.M.Oמדווח: "בשנת 2008 אנו נשקיע כ-8 מיליון ₪ בפרסום רשת D.M.O בכל אמצעי המדיה. את הקמפיין יוביל משרד הפרסום 'בורודה-קפלן', משרד הפרסום של הרשת ב 5 שנים האחרונות. לראשונה רשת D.M.O תעלה לאוויר עם פרסומת המיועדת לטלוויזיה, תחת הסלוגן 'איכות הדפסה גבוהה בעלות נמוכה'. ".
מחסנית הדיו של רשת D.M.O מככבת בפרסומת טלוויזיונית באורך 30 שניות ו 10 שניות, שבה המסר המוביל לקהל הצרכנים הוא - "יותר דיו במחסניות D.M.O" ו "איכות הדפסה גבוהה בעלות נמוכה", בהשקעה ראשונית של 200 אלף דולר, כאשר לאחר חג הפסח רשת D.M.O תצא בקמפיין נוסף.
כמו כן מפרסמת הרשת בימים אלו מודעות בעיתונות ובתשדירי רדיו בהיקף כולל של כמיליון וחצי ₪ (לא כולל טלוויזיה).
קרדיטים משרד פרסום 'בורודה-קפלן':
תקציבאי: רון קפלן, במאי: יחסי ציבור: שנברגר ושת'
D.M.O רשת חנויות הדיו הגדולה בישראל: 3550- מכל טלפון. [קישור]>