X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פרטנר
▪  ▪  ▪

לקוחות orange יוכלו לנהל, לסנכרן ולגבות את התכנים האישיים שלהם בטלפון הנייד:
  • רשימת אנשי הקשר בטלפון ובכרטיס ה- SIM
  • הודעות SMS
  • תמונות
  • קבצי מולטימדיה
חברת פרטנר מודיעה היום על השקת הדור הבא של פלטפורמת my orange, במסגרתו יוכלו מנויי החברה לנהל, לסנכרן ולגבות את המידע והתוכן האישי הקיים על מכשיר הטלפון וה- SIM שלהם אל אזור אישי באתר orange באינטרנט באמצעות הרשת הסלולרית (over the air).
השירות, מהמתקדמים מסוגו בעולם, פותח תוך שימוש בטכנולוגיה החדשנית של חברת הסטארט אפ הישראלית Newact.
השירות מהווה שדרוג משמעותי של השירותים הקיימים כיום בשוק בשלושה מימדים עיקריים: המימד הראשון הוא הרחבת סוג והיקף התוכן הניתן לגיבוי. אם עד להשקת השירות, יכלו מנויי orange לגבות את רשימת אנשי הקשר השמורים על כרטיס ה- SIM שלהם (שירות אליו הצטרפו כ-100,000 לקוחות), מעכשיו יוכלו המנויים לגבות גם את רשימת אנשי הקשר השמורים בזיכרון המכשיר, תכני מולטימדיה נוספים כגון תמונות, הודעות SMS ויומן.
המימד השני בו מהווה השירות פריצת דרך הוא מתן אפשרות לנהל את התכנים המגובים באופן אינטואיטיבי ונוח גם באמצעות אתר orange באינטרנט, בו מוקצה ללקוח אזור פרטי. לדוגמא, במסגרת השירות החדש יוכל מנוי orange להיכנס לאזור האישי שלו באתר orange.co.il, להכניס רשומות חדשות לרשימת אנשי הקשר שלו, ולסנכרן באמצעות הרשת הסלולרית (over the air) את הרשימה המעודכנת עם מכשיר הטלפון הנייד שלו. בנוסף, יוכל המנוי לצלם תמונות או סרטוני וידאו במכשירו ולהעלותם ישירות אל האזור האישי באתר. יכולת זאת מאפשרת חיסכון במשאבי הזיכרון של המכשיר הנייד.
המימד השלישי הינו יכולת אחזור מידע חיוני למכשיר במקרה של אובדן או תקלה במכשיר הנייד, הלקוח יכול לשחזר את התכנים השמורים ממשק האינטרנט אל מכשירו בלחיצת כפתור.
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר אמר: "בסקרים שערכנו מצאנו כי לקוחותינו מעוניינים לגבות את כל התכנים שיצרו במכשיריהם, כדוגמת אנשי קשר, תמונות, הודעות SMS, קבצי מולטימדיה ועוד. בנוסף, גילינו כי לקוחותינו יוכלו להפיק ערך רב מניהול התכנים שלהם דרך המחשב באמצעות אתר האינטרנט שלנו. כדי לענות על צרכים אלה, אנו משיקים היום את שירות הגיבוי המתקדם ומאמינים כי לקוחותינו יפיקו מהם ערך רב".
אלון ברמן סמנכ"ל טכנולוגיות בפרטנר ציין כי "orange ממשיכה לפרוץ דרך ביישומי הסינכרון והגיבוי. בתחילה, עשתה זאת בעזרת פיתוח עצמי של יישום המגבה את ספר הטלפונים של כרטיס ה- SIM וכעת, תוך שיתוף פעולה עם חברת Newact, אורנג' מרחיבה את השירות לגיבוי סוגי תוכן נוספים, מהטלפון הנייד. יכולות אלו התאפשרו, על-ידי שימוש בטכנולוגיות חדשניות כגון SyncML ו- Java JSR 75".
ניתן להירשם לשירות דרך הפורטל הסלולרי oboxlive, אתר האינטרנט orange.co.il או בפניה למוקד שירות הלקוחות בכוכבית 054. העלות החודשית של השירות הינה- 4.50 ₪.

תאריך:  08/04/2008   |   עודכן:  08/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il