אירוקה, רשת משקפי השמש של ישראל, נפרדה מדמות הפרזנטור הקבועה שאפיינה אותה בשנים האחרונות ומציבה בפרונט את 900 דגמי המשקפיים כל של קולקציות המותגים החדשות תוך שימוש בדמויות המסכה המאפשרות לכל אחד, באמצעות משקפי השמש, להתחבר אל האני שלו.
הקמפיין הפרסומי, העולה לאוויר בימים אלו, יכלול את השקת המהלך בעיתונות ובמגזינים אשר יציגו את הקולקציה החדשה לרקע הפקה מוזיקלית של המותגים החדשים בכל ערוצי הרדיו.
אירוקה היא הרשת היחידה בישראל המשווקת את כל קולקציות מותגי העל המובילות בעולם עם 900 דגמי משקפי שמש שונים, חלקם בבלעדיות.
Dona Karen, Bvlgari, Giorgio Armani, Emporio Armani, Gucci, Yves Saint Laurent, Prada, Dolce&Gabbana, Versace, Vogue, Diesel, Oakley, Arnette, Ray-Ban, Rudy Project, Bolle, Carrera
רשת אירוקה חולשת על למעלה מ-30% מנתח השוק של משקפי שמש בישראל. בשנה הקרובה אירוקה פותחת 8 סניפים חדשים בביג כרמיאל, חאן ראש פינה, סיטי אשדוד, קניון לב המפרץ, קניון מודיעין, קניון רמלה, ביג נצרת וקניון שרונים.