X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
[צילום: יח"צ]
- הודעה מטעם טרייבל דאנס
▪  ▪  ▪

פסטיבל "May Tribe Celebration" - חוויה של ריקוד שבטי "טראנס אורגני" - חוגג חודש מופלא של מוזיקה וריקוד, המעניק הזדמנות נדירה להינות מחוויה חזקה ומרגשת של ריקוד סוחף. במהלך הפסטיבל יתקיימו שלשה אירועים גדולים אליהם מוזמן הקהל הרחב. ובמהלכו יתארחו גדולי המוזיקאים מברזיל והודו.
"טרייבל דאנס" הינו הרכב טראנס אורגני- מוסיקת טראנס אשר מופקת באמצעות כלי נגינה טבעיים: כלי הקשה, תופים רבי עוצמה, דיג'רידו- ענף עץ חלול שנושפים דרכו ושירה עם קול שמיימי, ללא אמצעים אלקטרונים. הכלים הטבעיים יוצרים מוזיקה הגורמת באופן טבעי לשמחה ומביאה את הקהל למצב תודעתי בו חווים רמות שחרור עמוקות ורוגע. הטרייבל דאנס הינו מפגש אנושי, בו הקהל והמוסיקאים יוצאים למסע משותף אל מחוזות בלתי ידועים, דרך חווית ריקוד טוטאלית וסוחפת.
בשנתיים בהם מופיע הרכב ה"טרייבל דאנס" הישראלי, הפך הטרייבל דאנס לתופעה בתרבות המוזיקה והריקוד בארץ. אחת לחודש מתקיימים מפגשים של למעלה מאלף איש, בכל הגילאים, שבאים לחוות וליהנות מהחוויה המוסיקאלית הייחודית.
אמיר יעקובי מקים הרכב ה"טרייבל דאנס" הישראלי, העלה לארץ את המוזיקה והריקוד השבטי לאחר שנכח בטקס שבטי באפריקה, שמטרתו היתה להכניס את הרוקדים, באמצעות מחיאות כפיים ותיפוף מוגבר, למצב תודעה אחר. מתוך רצון לחלוק את החוויה העמוקה שעבר, הקים אמיר את "הטרייבל דאנס" הישראלי - שילוב של 4 נגנים יוצאי דופן, שמעבירים את התלהבותם ותשוקתם המוסיקאלית.
חברי הרכב הטרייבל דאנס: אמיר יעקובי- תופים ושירה, נועה זולו- דיג'רידו, עידית אשל-שירה, יותם חרודי- כלי הקשה, מפיק ומנהל-גיל קרניאל.
אמיר יעקבי: "אני מאמין ביצירת שמחה והתעלות פיזית באופן טבעי, ללא שימוש באלכוהול וסמים. ה"טרייבל דאנס" פורץ דרך ומאפשר לאנשים שמעולם לא התחברו למסיבות הטראנס המוכרות, להתחבר לחוויה אקסטאטית. אנשים שהשתתפו בחוויה מדווחים על תחושות פיזיות ונפשיות של התעלות כפי שלא חוו מעולם, וזאת כאמור באופן טבעי. תחושות אלו לעיתים נשארות מספר ימים לאחר המופע".
פסטיבל "May Tribe Celebration" מהווה הזדמנות יוצאת דופן להכיר מקרוב את ה"טרייבל דאנס", ליהנות ממפגש מרתק עם מיטב המוסיקאים מרחבי העולם, המפגישים מאות שנות מסורת עם מודרניות עכשווית.
שני אירועי "טרייבל דאנס" בחודש מאי ברחבי הארץ
  • ערב קסום של שמחה וריקוד עם מוסיקאים מובילים מברזיל - המוסיקאי הכובש קריוקה ונגן כלי ההקשה לואיז גאולו יתקיים במוצאי שבת ה- 10.5.08 בשעה 19:00 במטע הפקאנים - רישפון
  • מפגש מרתק עם הקסם האין סופי של הודו - נגן הבנסורי ראקש צ'ואוראסייה ונגן הטבלה סאתיאג'ית טאלווקר יתקיים במוצאי שבת ה- 31.5.08 בשעה 19:00 במבצר שוני, בינימינה
מחיר כרטיס: 100- 125 ₪.
ניתן לרכוש כרטיסים במקום, לרוכשים מראש תינתן הנחה

טל' לבירורים והזמנות כרטיסים: 052-6414191 www.thetribaldance.com
תאריך:  23/04/2008   |   עודכן:  23/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il