חברת המשקאות טמפו חוברת למעצבי אופנה מובילים לקידום המותג פפסי מקס. במסגרת זו משיקה החברה חנות קונספט חדשה: "פפסי מקס Fashion Shop". מדובר במתחם נודד, אשר יוצג לראשונה באירועי יום הסטודנט ברחבי הארץ. במתחם תוצג ותמכר קולקציית אופנה ותכשיטים בהשראת פפסי מקס, שתכלול את קולקציית חולצות של המעצב יוסף קזו'אל, קולקציית חולצות של שוגר דדי וכן ליין תכשיטים של סטודיו יויו 32. היקף ההשקעה המוערך של טמפו בפרויקט האופנה מוערך בכ-3 מיליון שקלים.
במסגרת מתחם האופנה, אשר עוצב כבר משקאות ומסביבו חנויות מעצבים, יימכרו פריטים מהקולקציות החדשות של יוסף ויויו 32 ולקונים תינתן במתנה תספורת אופנתית על-ידי מעצבי שיער ידועים או צילום אופנה מקצועי. מלבד יום הסטודנט, מתחם האופנה של פפסי מקס יוקם באירועים נוספים ובמרכזם "טעם העיר" ופסטיבלי הבירה. את המתחם תפעיל חברת "אירועים zeze".
יואש בן-אליעזר, סמנכ"ל השיווק בטמפו, מציין כי שיתוף הפעולה עם מעצבי אופנה מובילים, והקמתו של מתחם האופנה, הינו חלק מאסטרטגיית החברה, במטרה לחבר את המותג פפסי מקס עם ערכים של חדשנות, יצירתיות, וטרנדיות עימם מזוהה פפסי מקס והפיכתו לחלק מסגנון החיים של קהל היעד ובכלל זה לחלק מעולם האופנה, המוזיקה והבילוי.