X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הארץ
▪  ▪  ▪
גל ורטמן [צילום: יח"צ]

גל ורטמן יתמנה למעצב הראשי של הארץ; ורטמן, המשמש כיום כמעצב TheMarker יהיה האחראי על העיצוב של הארץ, לרבות המהדורה האנגלית, TheMarker ואתרי האינטרנט של הקבוצה.
גיא רולניק, סגן המוציא לאור של קבוצת הארץ אמר שגל יוביל בשנה הקרובה יחד עם עורך הארץ הנכנס דב אלפון וצוות העורכים את העיצוב החדש של העיתון. "העיצוב של ורטמן היה אחד הגורמים החשובים להצלחה של TheMarker, להצטרפות המהירה של מנויים ל'הארץ' בשלוש השנים האחרונות ולרמת האהדה הגבוהה לה זוכה העיתון הכלכלי היומי בקרב מנויי 'הארץ' הוותיקים.
גל ורטמן, בן 41, למד אמנות באקדמיה בצלאל והחל את דרכו המקצועית כמעצב של המקומון "ירושלים". ב-1997 הקים עם ירון טן-ברינק את "עיתון תל אביב אונליין", ניסיון חדשני לעצב עיתון רשת חדש מידי שבוע. כעבור שלוש שנים הצטרף להארץ כמעצב המוסף השבועי "קפטן אינטרנט".
ששה חודשים לאחר מכן, בשנת 2000, הציע ערן וולקובסקי לגל לעצב את המגזין החודשי TheMarker, שהקימו באותה השנה גיא רולניק ודב אלפון, עורכו הראשון. בתקופת כהונתו של ורטמן כמעצב המגזין גדלה תפוצתו במהירות והוא מופץ היום בכ-40 עד 50 אלף עותקים בחודש.
בינואר 2005 חשף גל ורטמן את העיצוב המהפכני שלו לעיתון הכלכלי החדש של הארץ - TheMarker היומי. העיצוב מתאפיין בניקיון ובהירות מצד אחד, ובאינפוגרפיקה תוססת עם דגש חזק על צבעוניות של ירוק-זרחני מצד שני, שילוב אשר זכה למחמאות רבות וללא מעט חיקויים.
במקביל לעבודתו המקצועית, ממשיך גל ורטמן את פעילותו האמנותית, שהחלה כבר בתקופת לימודיו בבצלאל (1990 - תערוכה קבוצתית במוזיאון ישראל, 1994 - תערוכת-יחיד בגלריה בוגרשוב). עבודותיו הוצגו מאז בארץ ובעולם בביתן הבינלאומי של מוזיאון ישראל, בתערוכות קבוצתיות במוזיאון תל אביב, במוזיאון היהודי בניו-יורק, במרכז לאמנות עכשווית בסאט בצרפת ובמוזיאון MuHKA באנטוורפן. ב-1997 הוזמן על-ידי האוצרת קתרין דויד להציג ב"דוקומנטה", אירוע האמנות החשוב בעולם. בספטמבר האחרון הציג תערוכת יחיד בגלריה גורדון בתל אביב.
גל ורטמן יחליף את ערן וולקובסקי. וולקובסקי, אמן, מעצב ומאייר, היה המעצב של שורת עיתונים ומוספים בקבוצת הארץ, ובהם "כלהעיר", "חדשות" ו"העיר". ומאז 1990 האחראי על העיצוב והניהול האמנותי של הארץ. במהלך שנותיו בעיתונים אלה הגדיר ועיצב את הנוסח המקובל היום במרבית העיתונים. עם זאת, לדבריו, הגיע הזמן לחילופי משמרות. וולקובסקי מתכוון לייחד יותר זמן לאמנות (בימים אלה נפתחת תערוכה חדשה של יצירותיו בגלריה ("Raw Art") והוא ימשיך לתרום את חלקו כמאייר הפוליטי הבכיר של הארץ.
גל ורטמן אמר: "אני נרגש ביותר. העיצובים שלי משתנים בהתאם לאופיו של העיתון ולתקופה שבה אנו פועלים, ויהיה זה אתגר מרתק בשבילי, ובוודאי כבוד גדול, להחליף את ערן בתפקיד".

תאריך:  05/06/2008   |   עודכן:  05/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il