X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמינח
▪  ▪  ▪
מיטה מתוך הקולקציה החדשה

חב' "עמינח" משיקה את הקולקציה החדשה של "ספפה" ומציגה את הורוסקופ השינה המלא:
טלה 21/3-20/4
היסוד שמאפיין את הטלה הוא יסוד האש, מה שהופך אותם לאנשים מאוד אנרגטיים ולא לחובבי שינה גדולים. הם ישנים רק "כי צריך", אבל שינה ארוכה מדי היא בעיניהם כמעט בזבוז זמן. הטלאים מתאפיינים בחוש הלוחמני שלהם ובתזזיתיות רבה. רבים מהם נחשבים לספורטאים טובים ולכן הם אינם מזלזלים בחשיבותה של השינה, אבל רק במידה הדרושה.
שור 21/4-20/5
השור הוא ממזלות האדמה והוא מאופיין ביציבות ובחשיבה מעט מקובעת. זו הסיבה שבני מזל שור אינם אוהבים שינויים מרחיקי לכת בהרגלי השינה שלהם. בגלל ההשפעה הגדולה של וונוס על בני מזל זה, התחום הפיזי כמעט ראשון במעלתו מבחינתם ולכן שינה טובה ורגועה חיונית להרגשתם הטובה. הם רגילים ללכת לישון בשעה קבועה פחות או יותר, מה שאומר שספונטניות זה לא הצד החזק שלהם. מצד שני, אפשר לסמוך עליהם שיקומו בזמן.
תאומים 21/5-21/6
בני מזל תאומים הם אנשים לא צפויים שאוהבים לשנות הרגלים. זוהי הסיבה שלפעמים הם יעדיפו לבלות כל הלילה מאשר לישון ובימים אחרים הם פשוט ירצו להיכנס מוקדם למיטה ויישנו עד למחרת בצהריים. כדאי להקשיב לסיפורי החלומות שלהם, כי הדמיון המפותח שלהם גורם להם לחלום חלומות הזויים במיוחד. למי שהולך איתם לישון כדאי שיידע, שהתאומים ידועים בנטייתם המופרזת לפטפט עד אובדן הכרה.
סרטן 22/6-22/7
בני מזל סרטן זקוקים להרבה חום ואהבה כדי להירגע, לכן הם תמיד יעדיפו לישון בחדר השינה שלהם מאשר בכל מקום אחר. גם אם עליהם ללון במקום זר להם, הם יעדיפו להביא איתם משהו שיגרום להם להרגיש בבית (כמו המצעים שלהם, למשל). בני מזל סרטן ידועים ביכולת הנפלאה שלהם להיות רומנטיקנים חסרי תקנה, כך שאם הם נכנסים למיטה בזוג, זה לא בהכרח כדי לישון...
אריה 23/7-22/8
האריות, כמו האריות, אוהבים לשלוט בעצמם בנעשה. הם קנאים לעצמאותם וכבר מגיל קטן הם לא אוהבים שמכתיבים להם מתי לישון או מתי לקום. לחדר השינה שלהם יש אומנם נופך מלכותי, החל מבחירת הצבעים וכלה במצעים האיכותיים ביותר, אך הם מצפים שמישהו יסדר במקומם את הבלגאן שהם עושים. האריה מטיבעו אוהב לרבוץ ולתת לאחרים לעבוד בשבילו, אבל אם תבואו לישון אצלו תקבלו קבלת פנים מלכותית.
בתולה 23/8-22/9
בני מזל בתולה הם האנשים הכי מאורגנים, מסודרים ותקתקנים שתפגשו. חדר השינה שלהם מדוגם והם ידאגו תמיד לעמוד בלוח הזמנים שהציבו לעצמם. בני מזל בתולה יידעו להעריך במדויק מתי ילכו לישון כבר בתחילת היום. יחד עם זאת, מדובר בפרפקציוניסטים שאוהבים לעבוד קשה. לכן כשמשהו לא מסתדר להם והם מרגישים שטרם הספיקו להתכונן כראוי למשהו חשוב, הם לא יהססו ללכת עם זה עד הסוף ולהישאר ערים כמה שצריך כדי להשלים את המשימה.
מאזניים 23/9-23/10
בני מזל מאזניים מושפעים מוונוס, מה שגורם להם להעריך מאוד אסתטיקה ויופי. חדר השינה של בני מזל זה יהיה מעוצב ומסודר, נעים לעין וישדר הרמוניה כללית. הם זקוקים לסביבה רגועה ולשקט כדי ללכת לישון ולכן קיומה של מסיבה לילית ורועשת אצל השכן, יכולה בהחלט להוציא אותם מדעתם. אגב, בני מזל מאזניים נחשבים לאנשים הכי לא אגואיסטים, כך שהם לא מאלו שיגנבו לכם את השמיכה בלילה.
עקרב 24/10-21/11
העקרבים נחשבים לכאלו שקשה לעמוד בפניהם. הם מלכי הפיתוי וממש בלתי אפשרי להגיד להם לא, כך שהמיטה היא בהחלט השטח החזק שלהם. העקרבים נחשבים לכאלו שלא דופקים חשבון ושעושים מה שטוב עבורם, ולכן יהיו מספיק אסרטיביים לדאוג ששום דבר לא יחבל בשנתם הערבה. העקרבים הם גם שומרי הסודות הטובים ביותר, כך שאפשר לסמוך על זה שכל מה שתספרו להם בשקט בלילות, יישאר נעול בכספת.
קשת 22/11-21/12
מזל קשת משתייך ליסוד האש, מה שתורם לקשתים את יצר ההרפתקנות והנדודים. הם לא מפונקים ויעדיפו שק שינה ולינה בתנאי שטח מאשר שינה נוחה ומשעממת בבית. הקשתים אוהבים חופש, מה שאומר שהם אוהבים לבלות בהרבה מיטות... מקומות סגורים מדי חונקים אותם והם מעדיפים שחדר השינה שלהם יהיה מאוורר ופתוח. הם בדיוק הטיפוסים שעבורם המציאו את החלון השקוף מעל המיטה, כדי שאפשר יהיה לראות את הכוכבים.
גדי 22/12-20/1
בני מזל גדי הם אנשים שאוהבים להיות תמיד בשליטה ואוהבים מסגרות. הם נחשבים לטיפוסים ביישנים ולכן הם יעדיפו לישון עם דלת סגורה. הגדיים ידועים בנאמנות שלהם, כך שאם הם פתחו בפניכם את חדר השינה שלהם, כנראה שמבחינתם מדובר במשהו רציני. הם ממושמעים מאוד ולכן לא עושים בעיות כשמגיעה השעה ללכת לישון. חדר השינה שלהם מהווה מקום בטוח עבורם, בו הם מרגישים מוגנים ורגועים.
דלי 21/1-18/2
הדליים הם אנשים סופר אינטליגנטיים וידידותיים במיוחד. תמיד תוכלו למצוא בקרבתם חברים, אך בקשר אישי הם קצת פחות חזקים. הם לא מאלה שיישארו מחובקים כל הלילה ובשלב מסוים יעדיפו להתנתק וללכת לישון כמו שצריך. הם שונאי שיגרה ואוהבי חידושים ויש להם תמיד סיפורים מוטרפים ומצחיקים על לילות מוזרים שעברו. הם אנשים חסרי משמעת מינימלית ואין להם מושג מה אומר הביטוי "שעת כיבוי אורות".
דגים 19/2-20/3
בני מזל דגים הם אנשים מאוד אמפתיים - יש להם את היכולת להזדהות באופן טוטאלי עם האנשים שלצידם. הם בני זוג מושלמים וכשישנים איתם, סביר להניח שהם ירדמו ויקומו ממש עם בן הזוג שלהם ואפילו יתאימו את קצב הנשימות שלהם לשלו. הם נחשבים לאומנותיים ביותר, כך שחדר השינה שלהם מקושט בציורים וחפצי אומנות. הם זקוקים לחברה ולכן שינה משותפת בטיולים גורמת להם "להרגיש בבית".

תאריך:  05/06/2008   |   עודכן:  05/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il