X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ooVoo
▪  ▪  ▪

ooVoo, חברת שיחות הוידאו באינטרנט, הודיעה על מהלך אסטרטגי, הכולל הכנסת תוכנת הוידאו החינמית שלה לרשתות חברתיות. במסגרת זו, הרשת החברתית showMe תהיה חלוצה בשוק המקומי בשילוב של מערכת מסרים מיידיים ווידאו ותאפשר לגולשיה לקיים שיחות וידאו רבות משתתפים באתר הרשת, באמצעות תוכנת שיחות הוידאו של ooVoo. מעתה, כל אחד מ-180,000 גולשי showMe, מהרשתות החברתיות הגדולות בישראל לבני נוער, יכול לתקשר עם חבריו לאתר גם באמצעות תוכנת המסרים המיידיים ותקשורת הוידאו של ooVoo, כל זאת בלי לעזוב את האתר.
ooVoo היא חברה אמריקנית שהמוצר שלה הוא פרי פיתוח ישראלי. תוכנת הוידאו-צ'ט החינמית של ooVoo מתחרה בתוכנות המסרים המיידיים הקיימות בשוק, ביניהן ICQ ומסנג'ר. ooVoo מאפשרת לקהל הרחב לקיים באופן פשוט וחופשי צ'ט וידאו רב משתמשים (Video Conference) בחינם ובזמן אמת, באיכות וידאו ואודיו גבוהות במיוחד. החברה אשר הוקמה במהלך 2006 מדווחת על מיליוני שיחות בששת החודשים האחרונים ומשתמשים מיותר מ-200 מדינות.
שיתוף הפעולה החדש עם showMe יכלול את שילובה של תוכנת ooVoo כאמצעי תקשורת מובנה בפרופיל כל משתמש באתר וכן יוזמה מסחרית המיועדת לנצל את יכולות שתי החברות להגיע לקהל יעד של בני נוער באמצעות מדיה יעילה, מפולחת וחדשנית ולתת יתרון יחסי למפרסמים.
דניאל ילין, מנהל פעילות ooVoo בישראל מוסר: "חדירתה של ooVoo ככלי תקשורת בוידאו, אודיו וצ'ט לרשתות החברתיות היא נדרשת, ומהווה חלק מאסטרטגיית החדירה העולמית של החברה. אנו צופים כי הייחודיות והמובילות הטכנולוגית של התוכנה, תהפוך אותה כבר בזמן הקרוב לכלי התקשורת הפופולרי ביותר בקרב מרבית הרשתות החברתיות בעולם, ובימים אלה אנו נמצאים במגעים דומים עם הרשתות החברתיות המובילות במגוון ארצות, דוגמת showMe בישראל".
"מדובר ביוזמה ייחודית", מספר ישראל רום, מנכ"ל showMe. "אנו מחפשים דרכים חדשניות ויצירתיות לתת לגולשים שלנו ערך מוסף לחווית הגלישה שלהם באתר. אנו מאמינים כי היכולת לשפר את האינטרקאציה בין הגולשים תואמת את רוח האתר ו- ooVoo היא בעינינו דוגמה מעולה לתוכנה שמשלבת חדשנות, אלמנט ויזואלי מרשים והנאה למשתמש".
www.showme.co.il נוסד בסוף שנת 2005, כאתר אלבומי תמונות בקונספט web 2.0 והתפתח לרשת חברתית ורשתות קהילתיות. האתר מתמקד בקונספט הויז'ואל, יכולת העלאת תמונות בלתי מוגבלת בכמות וממשק משתמש מהיר, נוח וידידותי. האתר צמח במהירות וכיום הוא בין האתרים המובילים בישראל בקטגוריה שבה הוא ממוצב (גילאי 14-24) עם כ-9 מיליון תמונות, כ-530 אלף אלבומים, כ-180 אלף חברים רשומים וכ-24 אלף קהילות.

תאריך:  05/06/2008   |   עודכן:  05/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים אזולאי
- הודעה מטעם אתר הקייקים בכפר בלום
אריאלה טסלר
- הודעה מטעם אוריאל
אירית מור
- הודעה מטעם מחסני תאורה
ערן גבאי
- הודעה מטעם קבוצת סיליקום וונצ'רס
אורית שחם-וואלך
- הודעה מטם די-סיי אינטראקטיב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il