X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכללת רידמן
▪  ▪  ▪
סאלי רידמן, נשיאת מכללת רידמן

"מכללת רידמן" המכללה הבינלאומית לרפואה משלימה מקיימת הפנינג רפואה משלימה ב-18 ביוני החל מהשעה 18:00 ברחוב חיים לבנון 26, קמפוס רמת אביב. במעמד נשיאת המכללה, סאלי רידמן, ופרופסור אבשלום מזרחי נשיא אקדמי וראש ביה"ס לנטורופתיה.
לראשונה מבין המכללות בארץ משיקה "מכללת רידמן", המכללה הבינלאומית לרפואה משלימה את "רידמן קריירה", היחידה להשמת בוגרים. המכללה מציעה הסכמי שיתוף פעולה, לפיו יסופקו מטפלים, בוגרי המכללה למקומות התעסוקה השונים בתחום הרפואה המשלימה. הפנינג לרפואה משלימה שיתקיים באמצע חודש יוני יהיה אירוע של התחלת פעילות חדשה ובלעדית!
לדברי נשיאת המכללה, סאלי רידמן: "מכללת רידמן" הקימה יחידה להשמת בוגרים על-מנת לחסוך לבוגריה את 'כאב הראש' שבחיפוש מטפלים ויוצרת תשתית מסודרת לאיתור מטפלים אלה. המכללה רואה לעצמה חובה נעימה ללוות את הסטודנטים הלומדים בה גם בתום לימודיהם, צעד צעד, אל תוך עולם העבודה. במסגרת היחידה להשמת בוגרים המכללה חותמת הסכמים עם מעסיקים בתחום הרפואה המשלימה בהם הם מתחייבים להעניק לבוגרי המכללה זכות ראשונים בפנייתם לחיפוש מטפלים".
מעסיקים רבים המובילים את תחום הרפואה המשלימה בוחרים בבוגרי "מכללת רידמן", לכן החלה המכללה בהתקשרות חוזית עם המעסיקים ותוך זמן קצר נחתמו הסכמים עם רשתות וגופים גדולים לדוגמא: "מול הים" (ספא), "אלטמן טבע", "ברונו ספא", "וילה ספא", "דרך חיים" ועוד רבים רבים בדיסציפלינות שונות המייצגות את התחום בכללותו.
אודות מכללת רידמן
"מכללת רידמן" לרפואה משלימה, נוסדה בשנת 1988, והיא מובילה בישראל במגוון רחב של לימודים והכשרת מטפלים. בוגרי המכללה לומדים אצל מיטב המומחים מהארץ ומהעולם, תוך התעדכנות מתמדת אחר החידושים הרבים המתרחשים בתחום. לקראת סיום לימודיהם עוברים הסטודנטים התנסות מעשית משמעותית בקליניקה, ולאחר הסמכתם הם משתלבים כמטפלים בקופות החולים, בתי החולים ומרפאות הכאב, בבתי מלון ובאתרי ספא שונים.
רבים מבוגרי המכללה כבר משולבים בעבודה בקרב גופים גדולים: 80% מרשת "סייבקס" - מועדוני בריאות וספא הם בוגרי המכללה, 90% מאתר אחוזת בריאות "יערות הכרמל" הם בוגרי רידמן וישנם המון בוגרים שמשגשגים כיום הן בקליניקות פרטיות והן בשירות הציבורי.
"מכללת רידמן" מונה כשבעה קמפוסים ברחבי הארץ, דבר המאפשר לה להחזיק ברשימת מטפלים מקיפה, הכוללת את כל האזורים. כמו כן, לאורך השנים מתקיימת במכללה פעילות התנדבותית ענפה בקהילה, המשלבת את התמקצעות הסטודנטים בשלב ההתמחות הקלינית - בנתינה אמיתית, טיפול וריפוי פלחים שונים בחברה. מדובר בעשייה שקטה ומוצנעת של טיפולים שונים, כמו רפלקסולוגיה, הילינג, הדרכה בתזונה ועוד, אשר מעניקים הסטודנטים הבוגרים לפלחים השונים של הקהילה, מתינוקות חוסים בגנים של "נעמ"ת" ועד לקשישים ניצולי שואה, הן במסגרת ההתמחות שעליהם לעבור והן באופן וולונטרי, שאינו תלוי בדבר.
בנוסף המכללה רואה לעצמה חובה לא להסתפק בלימוד טכניקת טיפול זו או אחרת, אלא בנוסף לתרום את חלקה ליצירת מודעות גדלה והולכת בקרב הציבור, לחשיבות השמירה על שלמותו, אושרו ועושרו של העולם בו אנו חיים, לערך המרפא של אהבת האדם ושל השאיפה לאושר ושלום, לתקווה הטמונה בחשיבה החיובית ולטיפוח יכולתנו להאזין לעצמנו. המוטו המוביל את המכללה הוא: "רפא את עצמך, רפא את העולם".

תאריך:  13/06/2008   |   עודכן:  13/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il