"מכללת רידמן", המוסד הותיק והגדול ביותר בתחום הרפואה המשלימה, מעלה קמפיין בהיקף של למעלה מחצי מיליון שקל לביצור מנהיגותה ומעמדה המוביל כיום בתחום לימודי הרפואה המשלימה והרפואה הסינית בישראל, על כך מסר אורי ליבר, מנהל השיווק של "מכללת רידמן". לדבריו: "רידמן" מחזיקה כיום בנתח משמעותי מכלל הסטודנטים הלומדים בתחומים אלה, וקמפיין הפרסום נועד לחזק את התודעה ולבצר את מעמדה בתחומים אלו.
בישראל לומדים כיום מידי שנה כ-10,000 סטודנטים לרפואה משלימה ורפואה סינית, והגידול השנתי במספר המצטרפים ללימודים אלו הינו כ-8.5 אחוזים.
"מכללת רידמן", מוסיף מנהל השיווק, "מקדמת את המודעות הציבורית לביסוס מעמד הרפואה המשלימה בישראל, תוך שהיא אף הקימה את "רידמן קריירה", שתכליתה להעדיף קבלת סטודנטים שסיימו את לימודיהם במכללה, במקומות עבודה הקולטים מטפלים שסיימו את לימודיהם". לדברי אורי, "הקונספט הפרסומי ש"רידמן" בחרה בו הוא: "מינהל עסקים זה הרווארד - רפואה משלימה זה רידמן" וכן "משפטים זה ייל - רפואה משלימה זה רידמן". זהו ביטוי להצגת עוצמתה של מכללת רידמן והסמיכות ברמת הלימודים לאוניברסיטאות הבינלאומיות המובילות כיום בעולם האקדמי".
הקמפיין יעלה בפריסת מדיה נרחבת באינטרנט וכן אתרי אינטרנט ללימודים כמו: "נרשמים", "יורם" ורבים אחרים. בנוסף, יעלה גם קמפיין בשילוט חוצות בכל רחבי הארץ.