לאחר שנתיים, תקציב הפרסום של רשת חנויות ספורט מקצועיות "ורטהימר ספורט" בהיקף של כ-4 מיליון שקל בשנה עבר ממשרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין" למשרד "פרסום שנהב".
בשלושת החודשים האחרונים טופל תקציב האינטראקטיב של הרשת "ורטהימר ספורט" ב"שנהב אינטראקטיב" ולאור ההצלחה השיווקית-פרסומית למשרד ניתנה ההזדמנות להציג פרזנטציה אסטרטגית לרשת. לאחר הפרזנטציה המרשימה וסיכום התנאים המסחריים, הוחלט ברשת על העברת התקציב כולו לטיפולו של המשרד "פרסום שנהב".
בחודש יולי הרשת תצא עם הקו האסטרטגי החדש, מבית היוצר של "פרסום שנהב", תחת הקונספט הפרסומי - אסטרטגי "ורטהימר ספורט - המקום הראשון שלי". מטרת האסטרטגיה החדשה היא לבדל ולבסס את מעמדה של הרשת כמובילה בתחום מוצרי הספורט בישראל.
הקמפיין הפרסומי יכלול עיתונות ארצית, עיתונות מקומית, מגזינים, רדיו, אינטרנט וטיפול נרחב בנקודת המכירה.
שמוליק שנהב מנכ"ל פרסום שנהב: "תקציב ורטהימר ספורט מהווה אתגר בכל הרמות עבור המשרד מאחר ומדובר ברשת מובילה בתחומה אשר משווקת את מותגי הספורט המובילים בעולם. אני שמח על כך שלקוח אסטרטגי כמו הרשת ורטהימר ספורט, מצטרף להצלחה של המשרד, אנו נמצאים כרגע בתנופה של תקציבים ואני מאמין כי נוכל להצעיד את הלקוח למטרות השיווקיות-פרסומיות שהוצבו לנו".
לדברי סמנכ"ל השיווק של הרשת מר אילן כצן, "ענף מוצרי הספורט בישראל הינו תחרותי מאוד, לכן נדרשת רמת מקצועיות גבוהה מצד משרדי הפרסום, הן ברמת האסטרטגיה המוצעת ותרגומה הקריאטיבי לפלטפורמות פרסומיות שונות והן ברמת השירות ללקוח. אני שמח להתחיל דף חדש עם משרד חכם שכבר הספיק להוכיח את יכולתו באינטראקטיב ושיש לו הבנה קמעונאית וניסיון מקצועי בענף מוצרי הספורט".