X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טק דטה ישראל
▪  ▪  ▪
AMD GAME

חברת טק דטה ישראל, המובילה בישראל את שוק ההפצה של מוצרי ה-INFORMATION TECHNOLOGY יוצאת בקמפיין נרחב להשקת מחשבי AMD GAME. הקמפיין כולל שלטי חוצות ואוטובוסים, עיתונות ארצית ומגזינים, ולראשונה סרטון בטכנולוגיית סראונד אמיתית שיוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי בהשקעה כוללת של מיליון וחצי שקל. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "ACTION INSIDE".
לצורך הקמפיין, הובאו לסט הצילומים נשקים ורימונים אמיתיים בכדי להמחיש את האקשן והיכולות הנמצאים בתוך מחשבי AMD GAME! המחשבים מבוססים על פלטפורמת AMD GAME! המספקת חווית משתמש חדשה - קונסולת משחקים בגוף של מחשב PC.
פלטפורמת AMD GAME! המבוססת על מעבדים מרובי ליבות חדישים, מאפשרת לראשונה ביצועיים טכנולוגיים מתקדמים: איכות הוידיאו FULL HD, גרפיקה גבוהה ואיכות אודיו מושלמת, היוצרים פתרון מושלם למשחקי מחשב.
ישראל הינה אחת המדינות הראשונות בהן ישווקו מחשבי AMD GAME! במסגרת פיילוט לקראת הקמפיין האירופאי. כמו כן, לחברה ניתנה יד חופשית בקריאייטיב לקמפיין.
על-פי סקר שערכה חברת טק דטה ישראל עלה כי כמחצית מרוכשי המחשבים מתכננים להשתמש בהם גם למשחקים, למרות שכשני-שלישים מהמחשבים הנמכרים אינם מתאימים כלל להרצת משחקים.
על-פי נתונים של חברת המחקר DFC Intelligence, המתמחה בתעשיית משחקי המחשב עולה כי בשנת 2007 היו בעולם 263 מיליון גיימרים. שוק המשחקים ל-PC צפוי (על-פי החברה) לגדול בשנת 2008 בכ-16% ולהגיע למחזור עולמי של 9.6 מיליארד דולר.
טק דטה ישראל
טק דטה ישראל מקבוצת רפק תקשורת תשתיות בע"מ מובילה את שוק ההפצה של מוצרי ה-IT בישראל ומייצגת את מיטב היצרנים המובילים בתחום התקשורת: Cisco, Linksys; בתחום רכיבי מחשבים: AMD, Western Digital AOC, NEC; בתחום השרתים ומחשבים ניידים: Adaptec, Supermicro, Tyan Fujitsu-Siemens, בתחום התוכנה את Microsoft, Symantec ובתחום אבטחת מידע את חברת Yoggie.
טק דטה ישראל פועלת על-פי מודל של International Distributor. החברה הציבה לעצמה סטנדרטים גבוהים ושמה דגש על זמינות מוצרים ואספקה מהירה וישירה למשווק במחירים אטרקטיביים. טק דטה ישראל מפיצה את מוצריה ליותר מ-1,000 משווקים בשוק הישראלי. מערך ההפצה היעיל של טק דטה ישראל נתמך במרכז לוגיסטי מתקדם הן מקומי והן גלובלי, מערכות לוגיסטיות משוכללות, תמיכה ושירות ברמה גבוהה.

תאריך:  11/07/2008   |   עודכן:  11/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il