הנהלת עיתון הארץ, הכולל את העיתון הכלכלי TheMarker, ממשיכה להוביל את מדיניות השקיפות בנתונים, כעיתון היחיד שמפרסם את נתוני המנויים שלו. במסגרת מדיניות זו חושף העיתון, בפעם הרביעית ברציפות, את מספר המנויים המשלמים לחציון הראשון של שנת 2008, העומד על 65,127 מנויים. המשמעות היא שעיתון הארץ שמר על כוחו, זאת בניגוד למגמת הירידה שמציג ענף העיתונות.
בנוסף, מדווח העיתון כי בסגמנט הכלכלי, הכולל בתוכו את העיתון היומי והעיתון השבועי Week TheMarker חל גידול של כ-3.07% בכמות המנויים, שמספרם עומד היום על 1,927; סה"כ יחד עם העיתון היומי 66,927. נתונים אלו עולים מתוצאות הבדיקה החיצונית של נתוני המנויים והתפוצה, שערך עבור העיתון משרד רואי חשבון סומך חייקין KPMG.
נתונים אלו בולטים בעיקר לאור העובדה שכל שוק העיתונות המודפסת בישראל רושם ירידה חדה בתפוצה הנמכרת, וזאת לצד התחרות ההולכת וגוברת בשוק העיתונות הכלכלית. הגידול בסגמנט הכלכלי זה נובע בין השאר, בשל חידושים ושיפורים רבים שבוצעו, במיוחד ב TheMarker Week, שעבר במהלך החציון תהליך שדרוג והתרחבות שנועד לתת מענה הן לקוראים קיימים והן לקוראים חדשים.
מנכ"ל עיתון הארץ, יוסי ורשבסקי אמר כי "בשלוש השנים האחרונות נרשמה צמיחה דרמטית ועקבית בכמות המנויים של הארץ. בחצי השנה האחרונה נרשמה יציבות בזמן שכל שוק העיתונות המודפסת בישראל מתמודד עם ירידה במספר המנויים. אנו שוקדים ומתכננים מגוון פעילויות שיווקיות, אשר יביאו לצמיחה נוספת. לאור התחרות הגוברת בשוק העיתונות הכלכלית וכניסתם של שחקנים חדשים לזירה, צמיחת הסגמנט הכלכלי שלנו בולטת".
הנתונים עליהם מדווח הארץ, מבוססים על נתוני מכירות המנויים ומשקפים רק את כמות המנויים המשלמים ולא את כמות העותקים המודפסים כולה, הכוללת את נקודות המכירה, מנויי ניסיון וכדומה, שנעה בין 75,500 עותקים בממוצע ביום חול לבין 99,700 עותקים בסוף השבוע.