X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נס טכנולוגיות
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

שחר אפעל התמנה לנשיא קבוצת מרכזי המצוינות והשותפים הגלובליים של נס טכנולוגיות.
אפי קוטק התמנה לנשיא נס ישראל והצטרף להנהלה הגלובלית של החברה.
נס טכנולוגיות הודיעה היום (ג') על שינויי תפקידים בהנהלת החברה.
במטרה לחזק את היערכותה הגלובלית של החברה והתמקדותה בפיתוח תחומים חדשים במישור הבינלאומי, התמנה שחר אפעל לנשיא קבוצת מרכזי המצוינות והשותפים הגלובליים של החברה. אפעל (43), יחל בתפקידו החדש ב-1 בספטמבר 2008.
כנשיא קבוצת מרכזי המצוינות והשותפים הגלובליים של החברה, יהיה שחר אפעל אחראי על פיתוח היכולות הגלובליות של החברה ועל חיזוק הקשר הגלובלי עם שותפיה העסקיים של נס טכנולוגיות בעולם, ובהן חברות ענק, כמיקרוסופט, SAP,
EMC Documentum ואחרות.
שחר אפעל כיהן ב-3 השנים האחרונות כנשיא נס ישראל, וקודם לכן, כמנהל קבוצת השירותים בנס ישראל. אפעל נמנה על מקימי נס טכנולוגיות, והצטרף לחברה עם הקמתה, לאחר מיזוגה של חברת אייפקס לתוך נס טכנולוגיות.
בתקופת כהונתו כנשיא נס ישראל, הצליח שחר אפעל לבסס את מעמדה של נס ישראל כמובילת שוק טכנולוגיית המידע (IT) בישראל ולהפוך אותה לאחד הגופים המשמעותיים ביותר בתוך נס העולמית. הכנסותיה של נס בישראל הסתכמו ב-2007 בכ-1 מיליארד שקל, עם כ-2700 עובדים.
אפי קוטק (54) יתמנה לנשיא נס ישראל, במקומו של שחר אפעל, ויפעל להעמקה והרחבה של היכולות הגלומות בנס ישראל, תוך המשך פיתוח שווקים, מגזרים ופתרונות חדשים בתחום ה-.IT קוטק החל את דרכו בנס, בעת הקמתה, וכיהן במגוון רחב של תפקידי ניהול בכירים. החל מינואר 2008, כיהן קוטק כמשנה לנשיא נס ישראל, וקודם לכן, במשך 3 שנים, כיהן כמנהל פעילות מיקור החוץ של נס ישראל.
"הצטרפותו של שחר אפעל כ'שחקן חיזוק' לנבחרת הגלובלית של נס טכנולוגיות תאפשר לנו לפתח מרכזי מצוינות עסקית חזקים ומבוססים, ולהגביר את יצוא הידע והמצוינות מישראל", אמר שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות. "אני מברך את שחר אפעל ומאחל לאפי קוטק הצלחה רבה בתפקידו החדש, בהמשך ביסוס מעמדה האיתן של נס בישראל".
"זוהי הזדמנות גדולה להוביל חלק נכבד מהפיתוח הגלובלי בחברה מצליחה כמו נס טכנולוגיות", אמר שחר אפעל. "לאור הצלחתה ומיצוב מעמדה של נס בשוק המקומי, אני שמח לעבור ולהוביל את השלב הבא בהתפתחותה הגלובלית של החברה", הוסיף.
"נס ישראל פיתחה במשך השנים נכסים רבים בתחומי טכנולוגיית המידע. נכסים אשר מיצבו אותה כמובילה בתחומה בשוק ה-IT בישראל. העתיד מזמן לנו אתגרים וכיווני התפתחות חדשים, ואני בטוח, כי אלה, יחד עם צוות ההנהלה של נס ישראל, יאפשרו לנס להמשיך ולהוביל את שוק שירותי המחשוב, תוך חתירה מתמדת למיקוד בפתרונות בעלי ערך מוסף ללקוחותינו בישראל ובעולם", אמר אפי קוטק.
אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות (NASDAQ : NSTC) הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות הינה החברה המובילה בישראל בתחום שירותי ה-IT ומתמחה בפיתוח מוצרי תוכנה, כולל מיקור חוץ ב-offshore ו-near-shore, אינטגרציה של מערכות, פיתוח יישומים וייעוץ, והפצת מוצרי תוכנה. לנס שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה, והיא מעסיקה למעלה מ-7,800 עובדים ב-18 מדינות ברחבי העולם.

תאריך:  29/07/2008   |   עודכן:  29/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il