X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

במסגרת המהלך מושק פתית מחדש, תוך מיצובו כשותף אקטיבי במסע היומיומי לשמירה על המשקל, ולא רק כתחליף לחם בזמן דיאטה.
פתית, מבית יוניליוור, הקרקר הייחודי המוכר והאהוב מזה עשרות שנים, יוצא במהלך תדמיתי במטרה לרעננו ולמצבו מחדש כמותג אשר יהיה שותף אקטיבי במסע היומיומי לשמירה על המשקל. ההשקה כוללת נראות חדשה, טעמים חדשים ופעילות שיווקית ייחודית בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים תחת הסיסמא "השינוי מתחיל עכשיו".
לראשונה בישראל, משקיעה חברת יוניליוור במהלך שיווקי חדשני ויוצא דופן, המציע לקהל לקוחותיו ליווי וקואוצ'ינג תזונתי באמצעות אתר אינטרנט ראשון מסוגו בישראל.
האתר שהוקם על-ידי חברת גריי אינטראקטיב, ישמש כקואוצ'ר תזונתי לכל אחת מהלקוחות, ובו תוכל כל לקוחה לקבל הדרכה, ייעוץ וכלים שיעזרו לה בהשגת המטרות אותן הציבה לעצמה והמהלך התזונתי אליו היא שואפת, באופן פשוט וקל. האתר אף מאפשר קיום דיאלוג עם לקוחות פתית באמצעות תיבת המייל או הטלפון הנייד.
זהו האתר הראשון בישראל הכולל בתוכו את כל האלמנטים הדרושים למעקב ולהדרכה תזונתית, ומלבד מחשבונים טיפים וייעוץ, יכלול גם פורום פעיל ודיאטנית שתייעץ ותענה על צרכיה ושאלותיה של הלקוחה.
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה כלל עולמית של עלייה ניכרת באחוזי הנשים הגולשות ברשת. האישה המודרנית נעזרת באינטרנט ככלי יעיל וזמין לקבלת מידע נחוץ במגוון רחב של נושאים. במקביל, יותר ויותר נשים נחשפות ומעורבות בקואוצי'נג תזונתי התופס אט אט את מקומה של הדיאטה המסורתית. מכאן, פתית המציע אימון תזונתי באינטרנט, נותן מענה רלוונטי מתמיד למגמות עולות אלו.
כתובת האתר: www.patit.co.il.
שולי כרמל, מנהלת תחום תחליפי הלחם ביוניליוור: "השקת מותג פתית מחדש הינה מהלך מאתגר ויוצא דופן. לקחנו על עצמנו משימה ארוכת טווח, מתוך מטרה להפוך את פתית לחלק משגרת יומן של הצרכניות שלנו. הכוונה היא לקיים דיאלוג עם לקוחותינו ובאמצעות ממשק אינטראקטיבי באינטרנט לאפשר לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות מאימון תזונתי וכלים שיעזרו לו לחיות ולאכול נכון ובריא. המהלך הינו מהלך כולל ומתמשך המקיף מגוון ערוצים אשר יבוא לידי ביטוי בחדשנות מוצרית, שפת אריזה חדשה, קמפיין חסויות, פעילות בנקודת המכירה וכאמור, פעילות אינטרנט ייחודית".
המהלך החדש ילווה גם בהשקת חדשנות מוצרית של שני פריטים חדשים: פתית עם עגבניות ופתית בסגנון כפרי שיצטרפו למגוון הקיים הכולל: פתית שוודי, 6 דגנים, חיטה, חיטה מלאה, שיפון ובצל.
במקביל משיק פתית אריזות חדשות ורעננות, אשר עוצבו על-ידי הסטודיו לעיצוב של יוניליוור. האריזות יהוו במה נוספת באמצעותה יועברו מסרים וטיפים ברוח המסר המוביל של הדיאלוג השוטף עם הצרכן.
המותג פתית הינו מותג שקיים עשרות שנים בשוק. אף על-פי שבעבר לא נתמך שיווקית הוא מותג הנמצא בצמיחה, מדורג בשלישיה המובילה את עולם תחליפי הלחם ומזוהה באופן חד חד ערכי עם עולם של בריאות ודיאטה.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, פתית, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  30/07/2008   |   עודכן:  30/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il