X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכללת רידמן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

כנס בנושא אנטומיה אנרגטית של גוף האדם יערך ב-9 בספטמבר בשעה 20:30 ב"מכללת רידמן", קמפוס רמת אביב, מתחם האוניברסיטה. הכנס יעסוק ברשת הכיול האוניברסאלית The Universal Calibration Lattice® והחוויה הקרויה חיים, יתקיים ב"מכללת רידמן" בתחילת חודש ספטמבר, בקמפוס רמת אביב הנמצא במתחם האוניברסיטה.
הכנס יעסוק באפשרות שלנו לראות את האבולוציה האנושית באנטומיה האנרגטית שלנו. שינוי וטרנספורמציה הם נושאים מאוד פופולריים בזמננו, במעגלים חברתיים שונים, בתרבויות שונות, ולעיתים תכופות מתוך היסוס, או מתוך תקווה להם. אמירה ישנה מספרת: "שככל שדברים משתנים, כך הם נשארים אותו הדבר", ובכן אמירה זו נאמרה לפני שהמילה "קוונטי" הגיעה לתודעה. אנשים מתלוצצים על ההבדלים שבין הפיסיקה של ניוטון והפיסיקה הקוונטית ודנים באופן שבו תפישות חדשות של המציאות יגרמו לשינוי וטרנספורמציה במודעות האישית והעולמית. אנחנו נמצאים בתהליך של התפתחות (אבולוציה) מואצת ועדים לצמיחה האקספוננציאלית (מהירה ביותר) של יכולותינו להשפיע על המציאות.
בכנס תוצג האפשרות והסבירות שניתן לראות את האבולוציה האנושית באנטומיה האנרגטית שלנו. האנטומיה הפיזית היא הרכבה מופלאה של מערכות מרובות: מערכת השלד, מערכת אנדוקרינית, מערכת השרירים וכדומה. לכן, קל להסיק שהאנטומיה האנרגטית אף היא הרכבה מופלאה של מערכות מרובות. רבים כבר מקבלים את המציאות של מערכת הצ'קרות, ואת המרידיאנים בתוך האנטומיה האנרגטית האנושית ואת קיומן של צורות מדידה שונות לאנרגיה אנושית זו. כמובן, חלקנו אף מקבלים כהוכחה את תוצאותיהן של מדידות אלו, ולגבי אחרים מעוררות תוצאות אלו סימני שאלה. הכל תלוי עם מי אנחנו משוחחים! לדברי תמר גנישר, מנטור של EMF Balancing Technique® בישראל ומגדירה את עצמה כמיסטיקנית מעשית: "עבורי המדידה בעלת המשמעות הרבה ביותר היא יכולת ההדגמה של תוצאות אלו (או אבולוציה) בחיי היומיום".
תיאורית רשת הכיול האוניברסאלית התגבשה אצל פגי פניקס דוברו אשר גילתה את ה The Universal Calibration Lattice® וכיום היא הסמכות העולמית בכל מה שקשור לצורתה ותפקודה של ה"רשת", כתוצאה מהתנסות אישית עמוקה שבעקבותיה הפכה מודעת לנוכחותה של מערכת "חדשה" עבורנו, באנטומיה האנרגטית האנושית. דוברו יצרה את ה EMF Balancing® "Technique, טכניקה אנרגטית בת 12 שלבים שונים, שעובדת ישירות עם מערכת "חדשה" זו. במשך עשרים השנים האחרונות דוברו הציגה בפירוט שיטה זו ואת תיאורית ה"רשת" לתרבויות שונות ברחבי העולם, וכיום עבודת ה-EMF מתבצעת ונלמדת בלמעלה מ-70 מדינות וממשיכה לגדול.
התיאוריה של ה"רשת" נבחנה למעשה ברחבי העולם, שוב ושוב, במשך שנים. כל התיעודים והתוצאות שנעשו לעבודה זו במשך השנים רק מעידים על ניסוי מעמיק ביותר. המורים של עבודה זו, המטפלים, והמטופלים, כולם מגלים שהם מסוגלים לתחזק את האנרגיה שלהם וליצור את המצבים בחייהם בבהירות רבה יותר. הם מדווחים על יכולת גדולה יותר להגשים את השינויים שהם חפצים עבור עצמם. חלק מדווחים על התנסויות בעלות גוון של קדושה עמוקה וחוזק, תובנות משנות חיים, או ריפוי ספונטאני.
מעבר לתיאוריה של The Universal Calibration Lattice - רשת הכיול האוניברסאלית - היא מערכת באנטומיה האנרגטית שלנו. באופן אישי ובאופן קולקטיבי, למעשה אנחנו נמצאים בתהליך של התפתחות לבן אדם אוניברסאלי. ההשפעה של כל ההוראה הגדולה אודות מודעות וערנות במשך ההיסטוריה מגיעה עכשיו למסה קריטית. הגלובליזציה של הפלנטה שלנו באמצעות טכנולוגיה היא חסרת תקדים. כבני אדם אוניברסאליים, אנחנו מודעים לעצמנו באופן קריטי כאזרחי הפלנטה ובה בעת מודעים באופן קריטי לחשיבותן של פעולותינו האישיות. סיבי האנרגיה השזורים של ה"רשת" מהווים יסוד ובסיס בשעה שאתם לומדים לארגן ולהגדיר מחדש את המציאות שלכם בזמנים אלה של שינוי כה גדול.
שנים עשר סיבים ארוכים של אנרגיה המקיפים את הדמות האנושית הם חיים ומכילים מידע אנרגטי אודותינו. כיול פירושו להעריך ולחזק. העבודה עם ה"רשת" מחזקת את האנטומיה האנרגטית של האדם, כך שיוכל להגשים במידה רבה ככל האפשר את קדושתו או את ההולוגרמה של שלמותו. במושגים עתיקים, נוכל לומר שכיול "מחזק את הכלי". במושגים מודרניים נוכל לומר שכיול יוצר את האיזון שבשלמות. תפיסתו של האדם לגבי שלמות משתנה כאשר הוא מתחיל להבין את עצמו כישות רב-ממדית, הולוגרפיות.
אתם תראו שנים עשר סיבים ארוכים של אנרגיה המקיפים את הדמות האנושית. סיבים אלה הם חיים ומכילים מידע אנרגטי אודותיכם. הסיבים שמאחוריכם מתחזקים ומווסתים את האנרגיה של ההיסטוריה שלכם או ה'סיפור' שלכם. ברגע הזמן של קבלת אחריות גדולה יותר עבור עצמנו, תיעודים אלה של הווייתכם הוצפנו בתוך ה"רשת". המידע של כל אחד מהסיפורים הייחודיים שלנו מתועד או מוטבע במה שנראה כמו דיסקים רבים של אור. כאשר ישנה מספיק אנרגיה המקיפה דיסק שכזה על-מנת להפעיל את המידע או את "התכנות", הדיסק מופיע ככדור קטן. המידע או ה"תכנות" בכדור זה הם אלה שאתם מעצימים בחייכם.
הסיבים האנרגטיים מצידכם הימני מתחזקים ומווסתים את האנרגיה של הנתינה. כיצד אתם נותנים לעולם ותורמים ליוצרים-במשותף שלכם? הסיבים האנרגטיים מצידכם השמאלי מתחזקים ומווסתים את האנרגיה של קבלה. האם כדורי האנרגיה של הקבלה חזקים ופעילים בתוך סיבים אלה? דפוס אנרגטי מאוזן של נתינה וקבלה הוא הדגמה בריאה של שלמות.
הסיבים האנרגטיים שלפניכם מתחזקים ומווסתים את האנרגיה של הפוטנציאל. כאן, בתוך הדיסקים של האור תמצאו צפנים של התקוות שלכם, החלומות, השאיפות, והכוונות שלכם. הלמידה כיצד להפעיל ולהעצים דיסקים אלה של אור מועילה מאוד, במיוחד כאשר אתם יוצרים-במשותף את חייכם המוארים ביותר בדרך משמעותית עבורכם. דיסקים וכדורים אלה של אנרגיה עוזרים לשדר באופן בהיר את כוונתכם ליקום.
פגי פניקס דוברו גילתה את ה-The Universal Calibration Lattice®, מערכת מתפתחת באנטומיה האנרגטית של האדם, המתועדת באלפי מפגשים טיפוליים בטכניקת EMF Balancing technique במשך 19 השנים האחרונות, והנתמכת על-ידי חוקי הפיסיקה המודרנית ומדענים נודעים. החל משנת 1988, היא החלה למפות את ה"רשת" באופן מקיף ונרחב, וכיום היא הסמכות העולמית בכל מה שקשור לצורתה ותפקודה של "רשת" זו.
תמר גנישר מנטור של EMF Balancing Technique® בישראל, מטפלת מומחה ומורה-מדריכה לשלבים I-XII, ומורה למורים לשלבים I-IV. מורה רוחנית באנרגיה החדשה, מנחה למודעות, צמיחה וטרנספורמציה, עוסקת מזה 26 שנה במגוון שיטות בתחום ההוליסטי והאנרגטי, ובטיהור בתים ומרחבים. תלמידתה של פגי דוברו, הוסמכה על ידה, עוסקת בטכניקה מזה 8 שנים ונמנית עם קבוצת התמיכה הבינלאומית המסייעת בתרגום והפצה של חומרי הלימוד והמוצרים הנלווים של הטכניקה.

תאריך:  10/08/2008   |   עודכן:  10/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il