X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ ספורט 1
▪  ▪  ▪

ספורט 1 נערך לתחילת שידורי הפרמייר ליג - ליגת העל האנגלית שיחלו בשבת הקרובה עם מחזור הפתיחה של הליגה. לקראת עונת המשחקים 2008-2009 חתם ערוץ ספורט 1 על הסכם עם חברת IMG, מפיקת שידורי הפרמייר ליג, ולפיו מצלמה מיוחדת תעקוב במהלך כל המשחק אחר השחקנים הישראלים המשחקים בליגה הנחשבת לטובה בעולם.
מדובר בפעם הראשונה בה תוצב מצלמה באצטדיונים בחו"ל שכל תפקידה הוא לעקוב אחר הלגיונרים הישראלים. על-פי ההסכם, בכל אחד ממשחקיהן של ליברפול, בה משחק יוסי בניון, מנצ'סטר סיטי, בה משחק טל בן חיים, פורטסמות', בה משחק בן סהר, ובולטון, בה משחק תמיר כהן, תוצב מצלמה ייחודית שתתמקד אך ורק בביצועיהם של השחקנים הישראלים. התמונה תעבור למרכז הבקרה של שידורי ספורט 1 ותשולב, בזמן השידור, על-פי שיקולי העריכה בארץ. המצלמה הייחודית תאפשר לקהל חובבי הספורט בארץ לעקוב אחר השחקנים הישראלים גם כאשר השידור המרכזי מתמקד באירועים אחרים במגרש.
יצויין כי כבר בעונה שעברה ערך ספורט 1 פיילוט ובו מצלמה מיוחדת עקבה אחר אברהם גרנט לאורך כל משחקי צ'לסי. הפיילוט זכה לעניין רב מצד קהל חובבי הספורט בארץ, אולם זו הפעם הראשונה בה יוצבו מצלמות שיעקבו אחר ביצועי השחקנים הישראלים בליגות בחו"ל.
שידורי ליגת העל האנגלית יחלו בסוף השבוע הקרוב עם חמישה שידורים ישירים שיתפרשו על פני שבת וראשון. המשחק המסקרן, מבחינת הצופה הישראלי, יפגיש ביום ראשון את פורטסמות' של בן סהר עם צ'לסי של סקולארי. משחקים נוספים של הלגיונרים הישראלים שיועברו בשידור ישיר הם המפגש בין בולטון לסטוק סיטי ובין סנדרלנד וליברפול. שני המשחקים יתקיימו בשבת.
בסך הכל יועברו במהלך העונה, בשידור ישיר, למעלה מ-150 משחקים מהפרמייר ליג. מרבית המשחקים יועברו בספורט 2 בימים שבת וראשון וחלקם בימי רביעי. השדרן המרכזי של משחקי הפרמייר ליג יהיה לירן שכנר ואליו יצטרפו מאיר איינשטיין, שלומי דניאלי ושרון ניסים. צוות הפרשנים של הערוץ יכלול את זאביק זלצר, אלון חזן, אייל לחמן וניר לוין.
לקראת פתיחת הליגה האנגלית והשידורים אומר היום אדר זהבי, מנכ"ל ספורט 1, כי מעבר לעניין הרב אותו מגלים חובבי הספורט בארץ בליגה האנגלית, הנחשבת לליגה הטובה והמעניינת בעולם, השנה נראה כי כל ארבעת הלגיונרים הישראלים אכן צפויים לתפוס מקום בהרכבי הקבוצות. "העניין האמיתי של חובבי הספורט הוא לצפות במשחקים ישירים ולכן אנו מתמקדים בהעברת כמה שיותר משחקים ואירועי ספורט בשידור חי. על מנת להעצים את חווית הצפיה של חובבי הכדורגל בארץ אנו נשים השנה דגש על ביצועיהם והישגיהם של השחקנים הישראלים באירופה ונאפשר לצופים חווית צפיה שטרם היה כמוה".

תאריך:  13/08/2008   |   עודכן:  13/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יגאל אמיתי
- הודעה מטעם אולפנת צביה מעלות
שרון בכר
- הודעה מטעם ביונד ג'ים
ציפי אקשטיין
- הודעה מטעם Chocolove
אבנר עובדיה
- הודעה מטעם דובר משרד התחבורה
אבי שושן
- הודעה מטעם עמותת איל"ן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il