חברת עמינח יוצאת בקמפיין פרסום חדש למותגים 'ספפה' ו'מיטה וחצי' ברשתות בתי הקולנוע רב חן, יס פלנט וסינמה סיטי בתקציב של כחצי מיליון שקלים. הקמפיין פונה לבני הנוער ועולם התוכן הקרוב לליבם - עולם הרשתות החברתיות באינטרנט, ובראשן הפייסבוק.
בקמפיין מככב נער מתבגר שפתח כרטיס בפייסבוק והעלה תמונה של החדר שלו ובו מיטה "רגילה". הכרטיס לא זוכה להיענות, לבחור אין חברים ברשת אף אחד לא מציע לו חברות. אבל, שינוי קטן בחדר- החלפת המיטה למיטה וחצי של עמינח עושים את ההבדל והכרטיס שלו זוכה למאות פניות מצד חברים חדשים!
בסיום הקמפיין עולה מבצע הקיץ האטרקטיבי: בקניית ספפה או מיטה וחצי של עמינח - מקבלים נעלי אדידס מתנה!
משרד הפרסום- גליקמן נטלר סמסונוב.
- צפי אמיתי - מנהלת פרסום-עמינח.
- יגאל שמיר - סמנכ"ל קריאייטיב.
- רונית קריין - סופרווייזרים.
- יובל גרופי - מנהל פלנינג.
- מירי סלהוב מודעי - מנהלת הפקה.