חברת טמפו, יצרנית נשר מאלט, משקיעה מאתיים אלף שקלים בפעילות קידום מכירות בפסטיבל ניגובים של סלטי צבר, אשר יתקיים בפארק הירקון ב - 20-21 באוגוסט.
הפעילות מתמקדת במסר הנוסטלגי של נשר מאלט בסימן שנת ה-60 למדינה. במסגרת זו, דיילים ודיילות המחופשים לחלוצים וחלוצות יחלקו גלויות ומוצרי קידום מכירות של נשר מאלט המעוצבים בהשראת כרזות העבר ויזמינו את באי הפסטיבל להצטלם עימם, כאשר התמונות יפורסמו באתר של נשר מאלט.
במסגרת פעילות נשר מאלט בפסטיבל, יחולקו אלפי גלויות מעוצבות בסגנון רטרו, מחזיקי מפתחות, כובעים וגופיות של נשר מאלט. בנוסף יוקמו בשטח הפסטיבל ברים של נשר מאלט, תחת הלוגו בריאות מאז 1935.
קרן ספיר, מנהלת תחום בריאות בטמפו, מציינת כי הפעילות של נשר מאלט בפסטיבל ניגובים נקשרת לעובדת היותו של נשר מאלט משקה אהוב על ישראלים עוד מלפני הקמתה, בדומה לחומוס. עוד מציינת ספיר, כי איתנותו של נשר מאלט במבחן הזמן היא מקור לגאווה ישראלית.
נשר מאלט מלווה את ישראל מאז שנת 1935. הטעם המתוק, האהוב והמוכר והשימוש ברכיבים טבעיים בלבד, הם שיוצרים את האהדה הרבה של המשקה בקרב הישראלים.