X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אביטל זלמנוביץ דוא"ל אביטל זלמנוביץ אסטרטגיה וייעות תקשורתי
- הודעה מטעם חברת ורדינון
▪  ▪  ▪
[צילום: דן לב]

קולקציית סתיו-חורף 2008-9 של חברת 'ורדינון' הינה קולקציה אופנתית, צעירה ועשירה באלמנטים מתרבויות העולם השונות. בקבוצות הקולקצייה השונות ניתן לראות עיצובים מעולם הקלאסי, העתיק והמודרני - פרי דמיונן של מעצבות החברה ובראשן המעצבת הראשית של חברת 'ורדינון' החדשה והצעירה ויקה סהר.
בכל קבוצות הקולקציה השונות, ניתן למצוא מגוון אביזרים היוצרים את ה-Total Look לחדר השינה, לחדר האמבטיה ולסלון - כל הטקסטיל לבית במראה מושלם.
בחנויות רשת 'ורדינון' ניתן לשלב מגוון מוצרי טקסטיל לבית, שעוצבו באותה השפה, מוצרים כמו: מצעים, מגבות, נרות, אביזרי אמבט, כריות נוי, כלי נוי ומוצרי ספא.
לקראת תקופת החגים, יצרו ב'ורדינון' את קבוצת New Natural, בקולקצייה החדשה. קבוצה עכשווית ואופנתית. מה שמאפיין את הקבוצה זה השימוש במוטיבים קלאסיים ומודרניים בו זמנית.
קבוצה זו מאופיינת בצבעים טבעיים (כמו שמנת, חום, כסף) ובעיצובים מינימליסטיים איכותיים היוצרים אווירה רומנטית.
מגוון האביזרים השונים כמו כריות נוי, קריסטלים, נרות ועוד משלימים את המראה ומשרים אוירה אקסלוסיבית ורומנטית.
בנוסף לסגנון New Natural, המוביל את הקולקציה החדשה, ניתן למצוא עוד קבוצות שעוצבו על-פי סגנונות שונים:
קבוצת Vintage Chic
קבוצה טרנדית אופנתית בהשראת האופנה הרומנטית. הקבוצה משלבת מוטיבים של תחרה, פרחים מתוקים בצבעי סגול עמוק (שזיף), מוקה ב'ז ושמנת ושילובי כסף. הצבע המוביל הוא סגול המסמל מלכות ורוחניות. לקבוצה זו מגוון מוצרי נוי במראה תחרה לעיצוב פנים וחוץ הבית.
בקבוצה זו, דגם חדש ואיכותי במיוחד. דגם 'שקירה' YARN DYED מתופר 100% כותנה. דגם זה איכותי במיוחד מאחר וחוטי הבד צבועים מראש והדוגמה נוצרת על-ידי אריגה ולא הדפסה - דבר המשפר את איכות הבד ומקנה איכות ורכות לשינה טובה יותר.
הדגם בצבעי אדום, כתום, צהוב בשילוב של כפתורים גדולים ותיפורים המשולבים על הבד. מוצרי פירזול 'ונציה' - מוצרי נוי לקישוט ואיכסון במגוון גוונים מתאים לפנים וחוץ הבית.
קבוצת Party
ייחודה של קבוצה זו היא שילובים של צבעים קונטרסים, אדום שחור לבן, משחק פוזיטיב נגטיב. מוצרים בקווים נקיים בהשפעת מראה סיני. קבוצה בסגנון אורבני. לקבוצה זו מגבות בשילוב אבני סברובסקי מגוון רב של אגרטלים, פמוטים, וכלי נוי מתאימים.
קבוצת White
מצעים, מגבות וכיסויי מיטה בגווני לבן, שמנת וזהב. מעוטרים ברקמה או אבני סברובסקי ובסמלי אימפריאל על בד איכותי. כמו-כן ניתן למצוא אביזרים נוספים כמו אגרטלים מזהב ונרות בצבעי שמנת. מגבות אימפיראל יוקרתיות ועבות במיוחד במשקל 600 גר'.
קבוצת Africa
קבוצה המאופיינת בצבעים חמים (אדום, חום, חרדל וצבעי אדמה), ומעוטרים במוטיבים אפריקניים המשדרים עוצמה ותשוקה. המוטיבים הבולטים הם טקסטורות של חיות, הדפסות 'נמר', ואפילטו פרחים בסגנון הדפסת בוץ. במוצרים הנלווים ניתן למצוא כיסוי מיטה 'ספארי' בהדפסת 'נמר' ואביזרים אחרים בשילוב צבעי זהב כתכשיט נוסף.
קבוצת Young
קבוצה עם קו אופנתי צעיר, ספורטיבי ותוסס. הקבוצה מאופיינת בעיצובים בעלי מראה נקי ופשוט. ורדינון תמיד עם יד על הדופק בתחום טקסטיל הבית דוגמא לכך הן מגבות מיקרו סופט (MICRO SOFT) באיכות גבוהה ובעלות מגע רך במיוחד, בעיצוב מינימליסטי וצבעים עזים.
קבוצת Baby
מצעים ומגבות לתינוקות בהדפסי ג'רפות בצבעי בננה, ורוד ותכלת. שמיכות פלנל עם בובות דובי וארנבים.
ויקה סהר, מעצבת הראשית של חברת 'ורדינון': "חברת 'ורדינון' ממשיכה להתבסס בבניית הקולקציה על הטרנדים של האופנה העולמית ומחלקת את הקולקציה לפי קבוצות צבע. בנוסף, אנחנו מחזקים את המראה הטוטאלי של עיצוב הבית ומתייחסים לכל קבוצה כאל מראה כללי ושלם".
אודות ורדינון:
החברה עוסקת בעיצוב, יבוא, רכישה מקומית, שיווק והפצה של מוצרי טכסטיל אופנתיים ואיכותיים לבית. מוצרי החברה הינם כלי מיטה, מגבות, חלוקי רחצה, שמיכות ומוצרים נוספים. לחברה רשת חנויות המונה כיום 35 חנויות.

תאריך:  02/09/2008   |   עודכן:  02/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il