רשת קפה ג'ו, רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ, יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של חצי מיליון שקלים במסגרתו תיתן חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן וילווה בסיסמא :"לצאת מהבית להיכנס לג'ו". הקמפיין החדש עולה לאוויר בימים אלה ויימשך לאורך כל חודש ספטמבר.
לדברי דיוויד קליין, מנכ"ל קפה ג'ו: "הקמפיין שם דגש על הערכים המובילים של הרשת - יצירת קפה איכותי ויחס אישי וחם ללקוחות."
רשת "קפה ג'ו", הרשת השנייה בגודלה בישראל נוסדה ב-1997 על-ידי דיויד קליין ודב גולדפרב, מתוך רעיון להציע לשוחרי הקפה בישראל את הקפה המשובח והטרי ביותר. החברה מתפעלת רשת בתי קפה הכוללת 55 סניפים, ביניהם סניפי joe take it away -מגוון מוצרי קפה ומזון איכות "לקחת איתך לדרך", וכן סניף קונספט חדש תחת השם "joe diner" - סניף ייחודי בהשראת מסעדות הדיינר האמריקאיות שפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. הסניף מציע מנות אמריקאיות פופולאריות כגון: המבורגרים, קלאב סנדוויץ, פנקייק, פאי תפוחים וארוחות בוקר לאורך כל היום.