X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חדר מקורר לגידולי שדה טריים באורגניק מרקט
- הודעה מטעם אורגניק מרקט
▪  ▪  ▪

פחות מחודש מאז השקת הסניף השמיני, בקריית אונו, "אורגניק מרקט", רשת החנויות למוצרים אורגניים, חונכת את הסניף התשיעי, בליבו של אזור ההיי-טק ברמת החי"ל בתל אביב, ברחוב הברזל 7.
החנות החדשה משתרעת על 220 מ"ר, ובהקמתה הושקעו כמיליון שקל. החנות כוללת שני חידושים שיוטמעו בהדרגה בכל סניפי הרשת - חדר מקורר לגידולי שדה טריים ובר ירוק.
החדר המקורר, העשוי מקירות זכוכית שקופים, מרכז בתנאי אחסון אופטימליים את כל התוצרת החקלאית הטרייה שמגיעה לחנות היישר מהמגדלים. בחדר שוררת טמפרטורה קבועה של 15 מעלות. הירקות העליים, שתוחלת החיים שלהם קצרה יותר, מאוחסנים במקרר פתוח משלהם, בתנאי קירור עזים יותר. החדר משלב חוויה רב חושית. את פני המבקר מקדמת מכת ריח עזה של גידולים שזה עתה נקטפו, שכמותה ניתן לחוש רק בשדה או במטע עצמם.
הבר הירוק יפעל לאורך כל שעות היום ויציע ללקוחות, ברובם עובדי קריית ההיי-טק, מגוון מאכלים אורגניים - סלטים, כריכים, פשטידות, תבשילים מוכנים ומיצים סחוטים טריים המוכנים בו-במקום.
מיכאל אזולאי, מעצב הבית של "אורגניק מרקט", עיצב את החנות בהתאם לקונספט העיצובי שהתווה לכל סניפי הרשת, המשלים את שפת המיתוג של "אורגניק מרקט": שימוש מרובה בצבעי טבע של ירוק, חום ואפור; מידוף מעץ אגס מחוספס; רצפה מבטון מוחלק; חשיפת צנרת מיזוג האוויר שבמרומי החלל; תאורה בהירה; מעברים מרווחים, ותצוגת מוצרים באריזות של נייר ממוחזר, סלי גומי ממוחזר וסלסלאות קש. אזולאי: "העיצוב הזורם של החלל לוקח את הלקוח יד ביד לתוך העולם האורגני, תוך יצירת חוויה משולבת של חושים וידע. המדפים מאפשרים להציב ליד כל מוצר שילוט מאיר עיניים, המפרט את מהותו וייחודו. המעברים הרחבים בין מדפי התצוגה מאפשרים ללקוח לנוע בחלל בלווייתו של אחד מאנשי הצוות, שמייעץ לו ומסייע לו בתהליך הבחירה".
החנות הנרחבת מציעה מבחר של אלפי מוצרים אורגניים וטבעיים איכותיים במחירים תחרותיים למוצרים הקונבנציונליים. ההיצע כולל מבחר טרי ואיכותי של פירות, ירקות וביצים, תבלינים, צמחי מרפא, דגנים וקטניות, דבש, שמנים, מוצרי מזון יבשים, קפואים ומצוננים, דברי חלב, מוצרי מאפה, מוצרים ללא גלוטן, מוצרי היגיינה וקוסמטיקה טבעיים, מוצרי ניקוי אקולוגיים ועוד. כל המוצרים עומדים בתקנים הבינלאומיים והישראלים הקפדניים ביותר בתחום הבריאות והמזון. בהתאם לחזון של "אורגניק מרקט", להטמיע את הערכים האורגניים והידע האורגני בקרב הקהילה, עומדים לשירות הלקוחות אנשי צוות בעלי ידע וניסיון נרחב בתחום האורגני, שרובם גם מתמחים בתחום הנטורופותיה, התזונה או הרפואה המשלימה.
לרגל הפתיחה יתקיים בחנות הפנינג אורגני, ובמרכזו הופעה של עלמה זהר. ההפנינג כולל טעימות, התנסויות ומכירה במחירים מיוחדים של מוצרים אורגניים - יין, גבינות, פסטה, מאפים, שמן זית, מאפים, מוצרי קוסמטיקה ועוד ועוד, והכל לצלילי מוזיקה ישראלית. ההפנינג יתקיים ביום חמישי 11 בספטמבר בשעות 16:00 - 20:00 וביום שישי 12 בספטמבר בשעות 10:00-15:00.
כמו-כן מכריזה החנות על מבצע פתיחה מיוחד: בקנייה של 150 שקל ממוצרי החנות מקבלים במתנה בקבוק יין אורגני. בקנייה של 50 שקל בלבד מקבלים במתנה סל קניות רב-פעמי. המבצע בתוקף עד סוף ספטמבר.
"אורגניק מרקט" היא הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל למוצרים אורגניים. הרשת מורשית על-ידי "אגריאור" - הגורם המוסמך לפיקוח ולאישור פעילותם של עסקים בתחום האורגני בישראל, והיא נוטלת חלק פעיל בארגון הישראלי לחקלאות אורגנית.
שעות הפעילות:
ימים א'-ה' בשעות 9:00-20:00, בימי ו' וערבי חג בשעות 9:00-15:00.

תאריך:  11/09/2008   |   עודכן:  11/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il