Black to go, קונספט חדשני מבית Black Bar 'n' Burger, הוקם מתוך רצון לשרת את אלו המבקשים לסעוד וליהנות ממקסימום טעם במינימום זמן. בדלפק המכירה ניתן יהיה לבצע הזמנה ולקחת. כמו-כן, במקום אזור ישיבה אשר יציע שירות מלא על-ידי מלצרים. הקונספט החדשני של הרשת ב-Black to go דוגל במינימום זמן המתנה, זאת במטרה לאפשר לאנשי עסקים, חיילים ולכל מי שזמן ארוחתו מוגבל לא לבזבזו ולחכות למנה.
התפריט יציע מנות אהובות ומוכרות אשר אופן הכנתן מתאים למטבח המהיר. להלן הצצה לתפריט: שווארצנגר - המבורגר משובח במשקל 220 גרם (43 שקלים); עופבורגר - המבורגר עסיסי מנתחי פרגית טחונים עם אגוזים (47 שקלים); בריז'ט ברדו - המבורגר צמחוני על בסיס עדשים מונבטות עם בצל ופטריות מעל (41 שקלים); שניצל ענק - שניצל עוף עם פירה תפוחי אדמה (55 שקלים); כנפיים לוהטות - כנפי עוף עסיסיות בציפוי חריף (45שקלים) ועוד מנות משובחות אחרות, כמו גם קינוחים, המאפשרים הגשה מהירה.
הסניף בקונספט החדש עוצב ותוכנן על-ידי האדריכל מיקי הייבלום והוא מחולק לשני חלקים - אזור ישיבה חופשית ובו כ-80 מקומות ישיבה ואזור הגשה ללקוחות בשירות מלא, כשאת דלפק המכירה מצפה זכוכית אדומה מוארת וחלקו העליון עשוי שיש שחור. על הקירות הצבועים בשחור תלויים מסכי פלאזמה, אשר עליהם מוצג המידע לגבי התפריט המיוחד.
לדברי ארנון תורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי, "במרכז עזריאלי פועלות 30 מסעדות ובתי קפה, אנו רואים בכניסת הרשת פיתרון ייחודי לקהל דיירי המגדלים ולקוחות הקניון. במרכז עזריאלי מבקרים מדי יום כ-40000 איש וכ-7000 עובדים במגדלים ובקניון לפחות ממחצית מקהל המבקרים סועד במרכז לפחות ארוחה אחת ביום ומכאן הדרישה למגוון בתי עסק בתחום המזון".