X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת SUNDAY
▪  ▪  ▪

חברת SUNDAY לאנרגיה סולארית תתקין בחוות "כרמי עובדת" שבהר הנגב מערכת סולארית בהספק של עד 50KWP. המערכת תותקן על גבי גג היקב של כרמי עובדת המהווה אחד ממקורות ההכנסה העיקריים של החווה, העוסקת גם בשרותי אירוח, תיירות מדבר וחקלאות אקולוגית.
חוות "כרמי עובדת", בבעלותם וניהולם של אייל וחנה יזרעאל, חלק מחוות "דרך היין" ומהווה רצף התיישבותי חקלאי/תיירותי בהר הנגב. החווה דוגלת ביישום מדיניות אקולוגית במגוון תחומים וביניהם יצירת חשמל סולארי, מיחזור מים (כגון: מיחזור מים אפורים, טיהור ביולוגי, השקיית הכרם במי השיטפונות, מיחזור מי גבי הרחצה להשקיית הבוסתנים וכדומה), תשתיות מינימאליות הטומנות בקרקע ומחזור פסולת. כמו כן, מתקיימים במקום סיורים והדרכות אקולוגיים.
לדברי עופר נחמני סמנכ"ל חברת SUNDAY: "החברה רואה ביישובי הנגב חלוץ ההולך לפני המחנה. מדובר בפרויקט ירוק המאפשר חיסכון באנרגיה, בשל התאמתו המרבית של האזור והתנאים לשימוש בחשמל סולארי. התקנת המערכת הסולארית בכרמי עובדת, משתלבת באג'נדה הירוקה של המקום, ואף עתידה להוות מקור הכנסה נוסף לתושבי המקום בשל השיתוף ברווחים".
לדברי אייל יזרעאל בעליה של חוות הבודדים "כרמי עובדת": "בחרנו דווקא במערכות הסולאריות של SUNDAY בשל המקצועיות של החברה ואפשרויות המימון שהיא מעניקה. המערכת הסולארית עונה על שני צרכים של החווה - מתאימה לאסטרטגיה האקולוגית שאנחנו דוגלים בה וכן תשרת אותנו מההיבט הכלכלי".
חברת Sunday בבעלות וניהול קובי דינר הינה חברה חדשנית לייצור אנרגיה סולארית, המספקת פתרונות אנרגיה סולארית מהמתקדמים בעולם עבור מגוון רחב של פרויקטים. סאנדיי היא אחת החברות היחידות בתחום המאמצת פיתרון כולל ומקיף לאנרגיה סולארית כאסטרטגיה. החברה שמה לה כיעד מרכזי להפוך את האנרגיה הסולרית לזמינה וברת השגה לכל צרכני האנרגיה בישראל - מגזר תעשייתי, עסקי וביתי ישראל ולהטמיע אג'נדה סביבתית. מאז כניסת התקנה לחשמל ירוק ב-1 ביולי השנה, קיבלה Sunday פניות להתקנת מערכות אנרגיה סולארית בהיקף של מאות מיליוני שקלים אשר החברה מתכננת לבצע במהלך השנתיים הקרובות.

תאריך:  18/09/2008   |   עודכן:  18/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il