X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת האופנה זברה
▪  ▪  ▪

רשת האופנה לכל המשפחה זברה מציגה קולקציית אופנת נשים חורף 09 אסטטית ואופנתית. הקולקציה נוצרה בהשראת הטרנדים המובילים באופנה העולמית - צבעים, השראות, גזרות - כשמעצבי החברה מתרגמים אותם לצורכי האישה הישראלית.
הקולקציה מתבססת על ארבעה מוטיבים מרכזיים:
  • החיים בכפר האנגלי - מוטיב השואב את עיקר השראתו מצבעים וטקסטורות של הפלורה והפאונה הכפריים, כמו גם מהווי בעל האחוזה הבריטי חובב הצייד, המתמזגים לכדי סיפור סתווי עשיר בבדי צמר וטקסטורות חורפיות. צבעים - ביסייקים של חום, קאמל, אפור מלאנג' ושחור. חומרים - צמר, טוויד, קורדרוי. פריטי מפתח - מעילי טרנץ' מחודשים, חצאיות מידי ישרות או מעט מתרחבות ומכנסי רכיבה.
  • אגדות עם - הטרנד האתני ממשיך גם העונה, והפעם הוא נצבע בגווניו העשירים של הפולקלור המזרח אירופאי. אחת המגמות הדקורטיביות ביותר העונה, עם דגש על עבודות יד כגון סמוקינג רקמות (או הדמיתן באמצעות דפוס) וסריגת קרושה, לצד שימוש רחב באביזרים וגימורי תחרה שונים בסגנון היפי שיק של שנות ה-70. צבעים - שמנת, אדום שני, כחול-שחור, זית וחומים עשירים. חומרים - חוטי צמר וכותנה, שיפון, קורדרוי, עבודת טלאים, דפוסי פייזלי, פרנזים ורקמה. פריטי מפתח - חולצות וטוניקות דמויות רובשקה רקומה, נגיעות מיליטריסטיות ממילון מדי הפרשים המזרח-אירופאים, חצאיות "צוענים" קלילות באורך מקסי עם שכמיות ושרוולוני קרושה סרוגים גס.
  • ארגז הסבתא - מוטיב רומנטי ונוסטלגי, אך לעתים נוקשה ושמרני שקיבל את השראתו מבגדי הוינטאג' תוך חיבור אקראי ואקסצנטרי בין פריטים מעולמות תוכן שונים שיוצר מראה שכבות מעניין ונכון לחורף. צבעים - גוונים של אפור, חום, שמנת וחרדל בלוק דהוי ומעושן. חומרים - צמר, כותנה. פריטי מפתח - סריגים בגזרת oversized שמשמשים גם כשמלה, קרדיגנים, סריגים בעלי שרוול קצר לשימוש שכבתי וסוודרים בייסיק בשלל צבעים..
  • נוף עירוני - לצד האפיק האוונגרדי הצובר פופולאריות העונה מתפתח מוטיב מינימליסטי השואב את השראתו מקווי הגוף הטבעיים. הבחירה בסילואטה מינימליסטית ללא מורכבות קונסטרוקטיבית עוזרת לשדר אווירה אורבאנית עם דגש על קו קז'ואל פשוט וטרנדי, עם ארומה קלילה של כיוון יוניסקס, המשלב אלמנטים גבריים ונשיים יחדיו. צבעים - נייטרלים קרירים, דנים, אפור, שחור. חומרים - ג'ינס, כותנה, טריקו, ג'רסי, פוטר, וויסקוזה. פריטי מפתח - חולצות טי, קפוצ'ונים משודרגים עם פרוות, מכנסי ג'ינס.
טווח המחירים בקולקציה נוח במיוחד ושווה לכל כיס, במטרה לאפשר לכל אחת ואחת את להיות טרנדית, מעודכנת ואופנתית מבלי לשבור אף תכנית חסכון. טווח מחירים: החל מ-39.99 שקלים. www.zebra-israel.com.

תאריך:  05/10/2008   |   עודכן:  05/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il