X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HOT
▪  ▪  ▪

לרגל פסטיבל הסרטים הבין לאומי בחיפה, אירוע הקולנוע הגדול והוותיק בישראל, שיתקיים בחול המועד סוכות, בתאריכים ה-14-21 לאוקטובר, תשדר HOT את ספיישל פסטיבל חיפה על הכורסא ב-HOT V.O.D. Movies וב-HOT PRIME.
במסגרת הספיישל תיפתח קטגוריה מיוחדת ב-HOT VOD MOVIES שתוקדש כולה לפסטיבל חיפה. בקטגוריה יהיו סרטים הפותחים את הפסטיבל השנה לצד סרטים משנים עברו. בין הסרטים הבולטים במסגרת הספיישל ישודרו הסרטים: "לסגור מעגל" - The Savages בו היתה לורה ליני מועמדת לאוסקר לפרס השחקנית הטובה ביותר; "מעבר ליקום" - Across The Universe - הסרט שהיה מועמד לסרט הטוב ביותר בגלובוס הזהב. סרט מוזיקלי על סיפור אהבה המתרחש בארה"ב הסוערת של שנות השישים, המלווה בשיריהם של הביטלס, המאפיינים כל כך את התקופה בבימויו של ג'ולי טיימור; "עוברים להודו" - Outsourced - עובד בחברה בסיאטל מתבשר שהוא ומחלקתו עוברים לעבוד בהודו. הוא נוסע להודו להכשיר את מחליפיו, אך נותר המום מהחום, מהעובדים ההודים ומהתרבות במקום. גם ההודים לא מבינים מה עליהם לעשות, עד שצעירה הודית נחלצת לעזרתו. בימוי: ג'ון ג'פקוט; "אהבה מטורפת" - Crazy Love - סרט תיעודי על הרומן המטורף של רווקה בת 20, מדהימה ביופייה, ובין עורך דין מצליח ונשוי בן 32. שיאו של הרומן היה גדוש בסדרת אירועים אשר הובילו לכך שהסאגה ביניהם תפורסם בעמודים הראשיים של כל עיתוני ומגזיני הרכילות שכיבדו את עצמם באותה התקופה.
גם לוח השידורים של ערוץ הסרטים HOT PRIME, יוקדש לסרטים הקשורים לפסטיבל כשבמסגרתו ישולבו שלוש הקרנות בכורה שיוקרנו בערוץ יום לאחר הקרנתן בפסטיבל עצמו. בין הסרטים הבולטים שישודרו בפריים: "אופוריה" - סרטו עטור השבחים של איוואן וירפאייב, זוכה פרס פיפרסקי (תא מבקרי הקולנוע הבינלאומי) היוקרתי פסטיבל חיפה 2007; "מסע הבלון האדום" - דרמה מרגשת של הו הסיאו-הסיין עם ג'ולייש בינוש מוצגת בבכורה בפסטיבל חיפה 2008 וכמה ימים לאחר מכן ישודר ב-HOT PRIME; "המעיין" - סרטו יוצא הדופן של דארן ארונופסקי, בכיכובם של יו ג'קמן ורייצ'ל וייז הוצג כבכורה בפתיחת פסטיבל חיפה 2006; "הצגת הקולנוע האחרונה" - סרטו המבריק של פיטר בוגדנוביץ' (בכיכובם של סיביל שפרד וג'ף ברידג'ס הצעירים) ישודר ב-HOT PRIME במקביל לפסטיבל.

תאריך:  06/10/2008   |   עודכן:  06/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il