רשת דומינו'ס פיצה מעלה קמפיין טלוויזיה, בחג סוכות, בעלות משוערת של מיליון שקלים, לרגל מבצע מיוחד לחג, אותו מוביל הסלוגן:"צמנו, כיפרנו, עכשיו אפשר לטחון".
הרשת תציע ארוחה משפחתית בהנחה: שתי פיצות משפחתיות במחיר של 79.90 שקלים בלבד, לאחר הנחה.
סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוץ 2. כמו-כן, תיערך הפצה רוויה ודיוור ישיר ללקוחות החברה.
בסרט הפרסום ידווח הקריין על המבצע המיוחד כשברקע פיצות מבעבעות ומעוררות תאבון על המרקע.
יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו' ס פיצה: "אנחנו יוצאים במבצע משפחתי ליושבי הסוכה, שרוצים ליהנות מארוחה משביעה ומזינה לכל המשפחה".
רשת "דומינו'ס פיצה" מונה 27 סניפים הפזורים מהקריות ועד אילת, וכן סניף אינטרנט נוסף:
www.dominos.co.il.
רשת דומינו'ס פיצה, הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,600 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות.
דומינו'ס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית, והיא מותג המזון המהיר העולמי הראשון בארץ; החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות.