מותג הטיולים האמריקאי מרמוט (marmot) עושה עלייה לישראל ומשיק את מוצריו בסניפי קבוצת למטייל, בדגש על אופנת חורף וסקי. מרמוט הינו מותג ותיק ואיכותי הנחשב למוביל בעולם בציוד ובאופנת מטיילים.
קבוצת למטייל, שהרחיבה בשנים האחרונות את מחלקות האופנה בסניפיה ונכנסה לתחום אופנת ה-OUT DOOR (ביגוד לשעות הפנאי), החלה לשווק את המותג הפונה לקהל המעוניין באופנה איכותית ופונקציונאלית. מרמוט מציע אופנת OUT DOOR מגוונת ומחמיאה, המיועדת גם לשעות העבודה וגם לשעות הפנאי ומשדרת איכות לצד קלילות יומיומית.
שלי חודורוב, מנהל השיווק של קבוצת למטייל מסבירה כי "כיום יש ביקוש רב לאופנת ה-OOT DOOR ולא רק בקרב מטיילים. במהלך השנים האחרונות צברה אופנה זו תנופה רבה בארה"ב ובאירופה, בזכות אותם לקוחות המעוניינים להיראות מעודכנים גם בשעות הפנאי, ולהיות מזוהים עם כל מה שמייצגת אופנה זו: טיולים, אקסטרים, הרפתקנות וכו'".
על-פי ההערכות מגלגל שוק אופנת המטיילים כ-30 מיליון שקלים בשנה. הנתונים מצביעים על גידול של 30% מידי שנה.
מרמוט בחרו להשיק את המותג בקבוצת למטייל מתוך הפנייה המשותפת לאותו לקהל יעד רחב של מטיילים, צעירים וצעירים ברוחם אשר מעוניינים במוצרים איכותיים, אמינים ופונקציונאליים.