חברת Dell ישראל מעלה קמפיין פרסום צרכני לקידום השקת דגמי המחשבים הניידים למגזר זה מסדרות ה-Inspiron וה-XPS, תחת הסלוגן Yours is Here, המדגיש כי לכל משתמש יש את הצבע והעיצוב המתאים לאישיות שלו.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה בשבועות הקרובים באמצעות סרטוני פרסומת בטלוויזיה ובעיתונות המודפסת, בהשקעה כוללת של למעלה מ-1 מיליון שקלים.
לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "Dell משיקה, לראשונה מזה שנים רבות, סרטון פרסום בטלוויזיה, המיועד לקדם את מכירות המחשבים הניידים למגזר הצרכני. את סדרות ה-Inspiron וה-XPS אנו משווקים במגוון צבעים ועיצובים מרהיבים לבחירת קהל הצרכנים. זאת על-פי אסטרטגיית השיווק העולמית שלנו, במסגרתה אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית לצורכי השוק במגזרים השונים בהם אנחנו מתמקדים".