רשת ניו-פארם משיקה במהלך חודש נובמבר את "חודש 10" במסגרתו תציע לצרכן אלפי מוצרים ב-10 שקלים בלבד.
מבצעי החודש, שיימשכו עד ה-25 בנובמבר, ילוו בקמפיין פרסום שיעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9, בתחנות רדיו ארציות ומקומיות ובקמפיין עיתונות ארצי. כמו-כן ייערך מסע פרסום גם בעיתונות המיועדת למגזר הרוסי, הערבי והחרדי. הקמפיין נאמד בשווי כולל של כ-1.5 מיליון שקלים.
איתן ששון, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, צופה גידול משמעותי בשיעור של כ-20% במכירות הרשת בחודש זה לעומת נובמבר אשתקד, וזאת לאור אטרקטיביות ההנחות. לדבריו, "חודש 10 הפך למסורת שנתית בניו-פארם, והוא מספק חגיגה אמיתית ברצפת המכירה, שהצרכן מחכה לה. חודש 10 נותן מענה אמיתי לצרכי הלקוח, בייחוד בתקופה זו, כשהרגישות למחירים הולכת וגדלה והצרכן מחפש את המבצעים החזקים בשוק", דברי ששון.
מבצעי "חודש 10" מציעים לצרכן אלפי מוצרים בסכום של 10 שקלים בלבד. הקטגוריות המשתתפות במבצע: מוצרי טיפוח וטואלטיקה, היגיינה, שיער, מוצרי תינוקות, ניקיון לבית ועוד.
בנוסף, תצטרף לחגיגה גם מחלקת הקוסמטיקה, ובה יימכר פריט שני ב-10 שקלים בלבד על מגוון הבשמים שבמבצע, ועל כל מוצרי האיפור והטיפוח של החברות המובילות, ביניהן: לוריאל, רבלון, ג'ייד, אהבה, קרליין ועוד.
קמפיין הפרסום יעלה לאוויר ב-6.11.08 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.