X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, משיקה מוצר ראשון בתחום הדגנים למבוגרים תחת המסר של הכוח להצליח - המסר החדש של המותג תלמה: תלמה 6 דגנים.
תלמה 6 דגנים הינו סנונית ראשונה בסדרה הירוקה. המוצר מכיל הרכב ייחודי של 6 דגנים שונים, בעל מרקם וטעם מצוינים אשר קיבלו ציונים גבוהים במבחני טעימה. למוצר נראות חדשה המאפיינת את מוצרי תלמה תחת המסר החדש של הכוח להצליח.
השקת המוצר תלווה בקמפיין רחב היקף, בכיכובה של אורנה בנאי, המשמשת כפרזנטורית של המותג, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקלים.
"בתלמה אנחנו מאמינים שיש לצרכנית יותר מצורך אחד בבואה לבחור דגני בוקר" אומרת רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה, "בחרנו להתמקד בשני צרכים עיקריים שזיהינו במחקרים - הצורך לקיים אורח חיים בריא ומאוזן והצורך להתפנק. תלמה נותנת לצרכנים את הכוח להצליח לספק צרכים אלו ביתר קלות. לצורך כך יצרנו שתי שפות מבודלות - השפה הירוקה המייצגת את עולם המוצרים המתאימים לאורח חיים בריא ולשמירה על המשקל והשפה הסגולה המייצגת את עולם המוצרים אשר בנוסף על ערכים תזונתיים, מציעים לצרכנית גם פינוק".
שלי קליינרט-זורע, מנהלת תחום דגני המבוגרים בתלמה: "הרצון של כולנו הוא לקיים אורח חיים בריא. אולם לא תמיד קל להצליח במשימה זו, מסיבות שונות. תלמה נותנת את הכוח להצליח, לפחות עם ארוחת הבוקר ומציעה את 6 דגנים החדש אשר לו ערכים תזונתיים גבוהים ונועד לסייע בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן".
בסרט הקמפיין, נוגעת אורנה בנאי, בחולשות של רובנו בצורה הומוריסטית - כולנו, כמוה יודעים מה עלינו לעשות בכדי לשמור על בריאותנו - התעמלות, ארוחת בוקר בריאה, איזון ורוגע, אולם המציאות שונה במקצת ולא תמיד זה קל. תלמה מציעה פתרון טעים ומזין ונותנת את הכוח להצליח לפחות עם ארוחת הבוקר.
הקמפיין, תחת הסיסמא "לא תמיד קל להצליח לחיות בריא. תלמה נותנת לכם את הכוח להצליח, לפחות עם ארוחת הבוקר", יעלה בערוצים 2, 24 והערוץ הרוסי וימשך כ-3 שבועות.
בנוסף, תיתמך ההשקה בקמפיין עיתונות, אינטרנט, דיול ייחודי והטעמות בנקודת המכירה ופעילות קידום מכירות חווייתית במקומות בלתי שגרתיים.
קטגורית הדגנים נאמדת בכ-600 מיליון שקלים. הקטגוריה מובלת על-ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ-60% (נילסן, כספי, שנתי, 2008). תחום המבוגרים, הצומח בשנים האחרונות בקצב גידול דו-ספרתי, מהווה 1/3 מהקטגוריה.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה.
תאריך:  12/11/2008   |   עודכן:  12/11/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il