המרכז להשתלמויות רופין, מעלה קמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי. הקמפיין יתמקד במסר: "שדרוג לקריירה עושים אצל מקצוענים" וסיסמתו: עם המרצים המקצוענים של רופין, שמכירים את השטח מקרוב - בטוח תגיע רחוק! הקמפיין, שעלותו המוערכת 100,000 דולר, יעלה באינטרנט, בתחנות רדיו נבחרות ובעיתונות.
לאור הדרישה הגוברת של בעלי מקצוע טכנולוגי לשדרג את הקריירה המקצועית באמצעות רכישת מיומנויות בנושאי שיווק ופרסום באינטרנט, המרכז להשתלמויות רופין פותח, מסלול חדש - ניהול השיווק והפרסום באינטרנט למנהלים בכירים, בעלי מקצוע טכנולוגי, עצמאים, מנהלי פרסום ויחסי ציבור, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי מוצר, מנהלי מותג, מנהלי מכירות, יועצים, יזמים, ובעלי עסק קטן/בינוני המעוניינים ללמוד כיצד להשיג נוכחות משמעותית באינטרנט לקידום העסק הפרטי.
לדברי טל קוטנר מנהל המרכז, לאור העובדה כי הדרישה ללימודי מקצועות הניהול במרכז להשתלמויות רופין של המכללה הטכנולוגית רופין, עלתה ב-55% במהלך 2008, פתחנו שלושה מסלולים עיקריים להתמחות בניהול: מגמת ניהול בכיר, מגמת ניהול טכנולוגי/שירותים ומגמת מיומנויות הניהול.
הדרישות היום להשתלבות בשוק העבודה לא מספיקות רק ברמה המקצועית טכנולוגית, על-מנת לאפשר לקשת רחבה של בעלי מקצוע שלא באו מעולם השיווק הרגיל, הכרות עם מושגי יסודות השיווק הבסיסיים (מיתוג, פילוח, קהל יעד, בניית אסטרטגיית שיווק) ויישומן על פלטפורמת ה-New Media - האינטרנט, פתחנו את הקורס לניהול השיווק באינטרנט בשיתוף ופיתוח המרכז הבינתחומי לאינטרנט, ככלי משלים לחיזוק ושיפור מיומנויות הניהול של הסטודנטים שלנו שהם בעלי ניסיון ניהולי מהתעשיה ולחשוף אותם לתכנים אקטואליים להכרת טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט.