בזק ממשיכה לחולל את המהפכה באופן השימוש באינטרנט ויוצאת בקמפיין אינטראקטיב חדשני להשקת פורטל
www.bgames.co.il - שירות ה-Games on Demand הראשון בישראל.
הקמפיין נבנה ובוצע באמצעות חברת לעומק התודעה-אינטראקטיב בתקציב של כ-700,000 אלף שקלים ומתבסס על טכנולוגיה חדשנית של חברת אייבלסטר. הקמפיין יימשך כשבועיים. כאשר בתקופת הקמפיין, כל הנרשמים החדשים לאתר ייהנו משבועיים חינם ולאחר מכן ישלמו 19.90 שקלים לחודש ללא התחייבות.
המדובר בקמפיין שלישי בסדרה המעודד שימוש ברשת האלחוטית של בזק. המהלך נועד לחזק את הרציונל בהצטרפות לרשת הביתית האלחוטית ולאפשר לגולשי האינטרנט "לשחק מכל מקום בבית" באמצעות אתר
www.Bgames.co.il, האתר כולל ספריה שלמה עם מאות משחקים איכותיים מתחומי הספורט, פעולה, סימולאטורים ולומדות חינוכיות.
קמפיין האינטרנט שמעלה בזק, באמצעות חברת לעומק התודעה, מבוסס על טכנולוגיית ייחודית. קמפיין זה הינו קמפיין ראשון מסוגו בארץ, המשלב טכנולוגיה המאפשרת שימוש בכלים מורכבים כגון באנרים מסונכרנים, קומפוננטות בפלאש, מערכת אנאליטיקס ותלת מימד.
Bgames - הוא פורטל האינטרנט הראשון והיחיד בישראל המאפשר הורדת משחקי מחשב ולומדות.