X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טוטאל מדיה
▪  ▪  ▪

טוטאל מדיה, החברה המובילה בישראל לטכנולוגיות פרסום, הטמיעה באתר nana10, מערכת מתקדמת לניהול פרסום בעלות של כ-500 אלף דולר. המערכת DART Enterprise 6.5 של DoubleClick מאפשרת ל-nana10 ניהול של כל הפורמטים הפרסומיים באתר, תוך חיזוי מתקדם של המלאי הפנוי, הפניית פרסום חכמה לקהלים שונים, תמיכה בתהליך תהליך המכירה וניצול מקסימאלי של מלאי הפרסום. כל זאת ללא כל השקעה טכנולוגית מצד האתר, ובמודל מיקור חוץ מלא המאפשר למנהלי האתר לעסוק בעסקי הליבה שלהם - יצירת מדיה ומכירת שטחי הפרסום.
המערכת של טוטאל מדיה מחליפה את המערכת הקודמת של חברת 24.7 REALMEDIA. "לאור ההשקה המחודשת של האתר חשוב היה לנו לאמץ את המערכת המתקדמת ביותר הקיימת היום בשוק הפרסום האינטרנטי", אומר בועז שובל, סמנכ"ל שיווק ומסחר של nana10. "שוק האינטראקטיב הישראלי, הוא מהמתקדמים והתובעניים בעולם וכאתר שמתכוון להוביל את התחום היה חשוב לנו לאמץ מערכת מתקדמת המאפשרת גמישות מרובה ושלל אפשרויות להעלאת קמפיינים, וכמו-כן תמיכה מקומית ומקצועית. הטכנולוגיה ומערך השירות של טוטאל מדיה מספקים לנו את הפתרון הזה באופן מלא", הדגיש שובל.
שובל מוסיף כי המערכת המסופקת על-ידי טוטאל מדיה, Dart Enterprise, היא המערכת המתקדמת בעולם והיא צפויה לסייע ל-nana10 רבות בהפעלה יעילה של האתר: "המערכת מאפשרת לנו להתמודד עם גידול בכמות הקמפיינים באתר ועם מוצרי פרסום ייחודיים למפרסמים. העוצמה הטכנולוגית של המערכת מספר אחת בעולם והתמיכה המקומית והמקצועית של טוטאל מדיה מהוות שילוב מנצח עבורנו", הוסיף שובל.
הטמעת המערכת של טוטאל מדיה תסייע ל-nana10 לנהל באופן יעיל יותר את הפרסום בערוצים השונים, תוך מתן שקיפות מלאה ומידע מלא על מלאי הפרסום למנהלי האתר. בכך מצטרפת nana10 לאתרים מובילים בישראל ובעולם שכבר הטמיעו את המערכת ובהם YNET, יד-2, msn, די-מדיה, רשת, כלכליסט ועוד.
"ניהול יעיל ומתקדם של הפרסום עומד בבסיס המודל העסקי של אתרי אינטרנט. המערכת הנוכחית מהווה קפיצת מדרגה עבור nana10 בכל הנוגע לעבודה מול משרדי פרסום וניהול יעיל של הפרסום באתר", אומר אמיתי טפלא, מנכ"ל טוטאל מדיה. "ניהול יעיל של מלאי הפרסום יסייע לחברה בהגדלת הכנסותיה ויספק למנהליה ממשק נוח ויעיל לניהול ההכנסות מהערוצים השונים. המערכת מאפשרת ל-nana10 להציע למפרסמים פרסום מפולח ואפקטיבי ולשלב בו חבילות ומוצרי פרסום מיוחדים, כגון פרסום בווידאו, Rich Media ועוד, תוך שליטה מלאה בכמות ובסוג המסרים הפרסומיים אליהם נחשף כל גולש במהלך ביקור באתר", מדגיש טפלא.
טפלא מוסיף כי עבור מנהלי האתר מהווה המערכת פתרון מלא לצורך ניהול כולל של תהליך הפרסום-חיזוי, תכנון, ניהול הזמנות, הגשה ודיווח וציין כי שיטת ההטמעה של טוטאל מדיה מספקת תמיכה מלאה בעברית והתאמה מלאה לדרישות העסקיות של כל אתר ושל כל פונקציה ניהולית בו. כמו-כן, מודל מיקור החוץ שלנו מאפשר לבעלי האתר להתמקד ביצירת מדיה ומכירת שטחי הפרסום, ולא בטכנולוגיה.
אודות טוטאל מדיה
טוטאל מדיה הוקמה בשנת 2005 והיא מספקת שירות וטכנולוגיות לפרסום אינטראקטיבי. שירותי החברה מבוססים על הטכנולוגיות של החברות המובילות בעולם בתחום, ובעיקר DoubleClick. החברה מספקת שירותים לאתרי אינטרנט ולמפרסמים במדיות דיגיטליות שונות (אינטרנט, סלולר, טלוויזיה אינטראקטיבית ועוד). את החברה ייסד אמיתי טפלא המכהן גם כמנכ"ל החברה.

תאריך:  25/11/2008   |   עודכן:  25/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל
- הודעה מטעם רשת ג'נטלמן
ערן גבאי
החליף בתפקיד את דן הוז, שמונה לאחרונה לנשיא ומנכ"ל ואלור
עדנה דור-און
- הודעה מטעם גלריה לאמנות מכמנים
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם הקניון הגדול בפתח תקוה
אודליה ממן
נתב אלחוטי המאפשר תקשורת אלחוטית בכל מקום בו יש כיסוי סלולארי בדור שלישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il