X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קידום לך תצטיין
▪  ▪  ▪
קרן זופניק [צילום: יח"צ]

קמפיין חדש של חברת קידום לך תצטיין, עולה היום בשלטי חוצות ברחבי הארץ, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בעלות של כשני מיליון שקלים. בקידום לך תצטיין החליטו לרענן את התדמית הצעירה והחצופה של המותג, ובחרו לצאת בקמפיין מתריס כלפי המתחרה המרכזי של החברה בשוק הפסיכומטרי, תחת הסיסמא "יואל גבע - לך תצטיין". הקמפיין צפוי להימשך כשלושה שבועות.
קרן זופניק, סמנכ"ל השיווק של קידום לך תצטיין: "במסגרת הקמפיין השנתי העונתי, החלטנו לפנות לתלמידים המתלבטים בין שתי החברות המובילות את השוק ולהדגיש את הבידול שלנו מהמתחרה היות ותלמידינו מוציאים את הציונים הגבוהים ביותר בשוק באמצעות תוכנית לימודים מותאמת אישית המגדילה את סיכוי הנבחן להצטיין ולהתקבל לאוניברסיטה".
הפרסומאי יאיר גלר שמשרדו הגה את הקמפיין: "תקופת האטה הינה תקופה של הזדמנות להגדלת נתח השוק של השחקנים המרכזיים במשק, בכל תחום, כמו-גם זמן טוב לצרכנים לשקול את הרגלי הצריכה שלהם. צרכני שוק הפסיכומטרי הינם צרכנים מדור ה-Y אשר אוהבים לקבל מסר קצר וברור ולכן בחרנו בתקשורת ישירה ובולטת להצגת המוצר הייחודי של קידום בהשוואה לקורס רגיל".
חברת קידום לך תצטיין, הוקמה במקור תחת השם קידום, במטרה להציג חברה שייעודה לקדם אנשים והשכלה. בשנת 89' שונה שמה ל"קידום - לך תצטיין", במטרה להעביר לצעירים ברוח הומוריסטית מסר שהצטיינות בלימודי הפסיכומטרי תשפר את סיכויי הכניסה לאוניברסיטה. השינוי זכה לרעש תקשורתי ולתגובות רבות.
רשות השידור סירבה בזמנו להעלות תשדירי פרסומות (ברדיו) בטענה כי הסיסמה "לך תצטיין" מעוררת קונוטציה שלילית, בגלל פתגם הסלנג שהיא מזכירה. קידום פנתה אז לבג"צ, שהכריע לטובת חופש הביטוי וציין כי אין סיבה לפסילת תשדיר הפרסומת וכי עבור הרוב המכריע של המאזינים התשדיר יעלה חיוך קל כך שלא ניתן להכניסו לקטגוריה של "פגיעה בטעם הטוב".
קרדיטים (משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט):
  • מנהל לקוחות - גיא טל.
  • סופרוויזרית - תמי זוזות.
  • תקציבאית - הגר אלדד.
  • סמנכ"ל פלנינג - ליאת קידר.
  • פלנר - איתי בונה.
  • סמנכ"ל קריאטיב - רוני שניידר.
  • מנהלת קריאטיב - מירב קורן.
  • ארטדיירקטורית - שירי מן.
  • קופירייטר - פרידלנדר אבישי.
קידום לך תצטיין היא החברה הגדולה בישראל להכנה לבחינות והיחידה המתמחה בהתאמה אישית של תוכנית הקורס לכל תלמיד ותלמיד על-פי הצרכים האישיים. החברה היא חלק מקבוצת קידום-KAPLAN, שבבעלותה בארץ גם חברת לחמן, בית הספר לאנגלית לילדים SCORE! ובית הספר לאנגלית וולסטריט. חברת קידום לך תצטיין מציעה מגוון קורסים בתחום ההכנה לבחינה הפסיכומטרית, הכנה לבחינת ה-GMAT לקבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים ולבחינת ה-TOEFL הנדרשת ללימודים ועבודה במדינות דוברות אנגלית.

תאריך:  25/11/2008   |   עודכן:  25/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלינור גליקמן
- הודעה מטעם תיאטרון היידישפיל
עדי וילדר
- הודעה מטעם אופיר טורס
קרני ברק
- הודעה מטעם אגד
בן-ציון ציטרין
- הודעה מטעם חברת חשבשבת
מירב קורנבליט שקד
- הודעה מטעם אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il