X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המועצה לישראל יפה
▪  ▪  ▪
[צילום: המועצה לישראל יפה]

נוכח השינויים המשמעותיים שעוברת העיר שדרות בימים אלו בעקבות כניסתו של ראש העיר החדש - מר דוד בוסקילה, חברה המועצה לישראל יפה לראש העיר הנכנס במטרה לרכך את חיי תושבי העיר מהמציאות הביטחונית המתוחה, המאפיינת את אורח חייהם ביום יום, לעשייה סביבתית אשר תצבע את העיר בירוק.
במסגרת שיתוף הפעולה הנרחב, תספק המועצה לישראל יפה את הפן התוכני, אשר ילווה את העשייה סביבתית, משמע המועצה לישראל יפה תלווה במהלך שנת הלימודים את תלמידי בתי הספר היסודיים בפעילויות שונות בנושא הפסולת והשלכותיה על הסביבה.
במהלך שבוע הניקיון, המתקיים השבוע, יעסקו התלמידים בכיתות א'-ג' בפעילות חוויתית בנושא (אשר תתקיים בין כותלי בית הספר מטעמים ביטחוניים), כאשר בכל יום יבקרו מדריכי המועצה לישראל יפה בשני בתי ספר שונים. בהמשך השנה יזכו תלמידי כיתות ג'-ו' בפעילויות העשרה נוספות. פעילויות ההעשרה תתקיימנה בחלקן בבתי הספר עצמם ובחלקן יוסעו התלמידים לסניף מרכז הלימודי של המועצה בבאר שבע.
בנוסף, תרמה המועצה לישראל יפה 15 ערכות לימוד לגיל הרך, המספקות לסגל החינוכי בגנים תוכנית לימוד מקיפה בנושא הפסולת לאורך השנה. חלוקת ערכות אלו תלווה בהמשך בהכשרה פרונטאלית של מדריכי המועצה את הסגל החינוכי.
כמו-כן, תתגבר המועצה את העשייה הסביבתית בכוחות מתנדבים, כדוגמת פעילות הניקיון המתרחשת השבוע ברחבי העיר. במסגרת פעילות זו ייצאו ראש העיר ועובדי העירייה השונים לפעולות ניקיון שונות ברחבי העיר, כאשר הם מלווים במתנדבי המועצה לישראל יפה אשר עורכים גם פעילות הסברה בנושא בקרב התושבים. בסוף כל יום פעילות תערוך העירייה הפנינג לתושבי העיר.
במקביל, המועצה לישראל יפה תייעץ, תנחה ותלווה את הגורמים העירוניים הרלוונטיים בכל הקשור לפעולות סביבתיות בעיר, בפרט כאלו הקשורות לחזות העיר, וכן תלווה תהליכים שונים הקשורים למודעות סביבתית עד להטמעתם.
במסגרת שיתוף פעולה זה, קיימה המועצה לישראל יפה ב-9.12 כינוס הסברה למנהלי בתי הספר, מורים וגננות, במרכז לאומנויות הבימה בעיר - בו הציגו נציגי המרכז הלימודי של המועצה לישראל יפה מושגי יסוד בתחומי איכות הסביבה וקיימו דיון באשר לפעילות הנדרשת מצד כל אחד מהמשתתפים.
דברי מנכ"ל המועצה לישראל יפה, אשל סגל: "את חייהם של תושבי שדרות צובע כיום גוון צבע אחד - הצבע האדום. המועצה לישראל יפה לקחה על עצמה לסייע בהפגת מעט מהמתיחות השורה על תושבי העיר, ותנסה להכניס גוונים אופטימיים חדשים ומרגיעים לחייהם של התושבים - הגוונים הירוקים, אותם ישיגו תושבי העיר באמצעות עשייה סביבתית בעירם. אנו נלווה את התושבים לאורך כל השנה הקרובה ונסייע להם ככל האפשר".

תאריך:  16/12/2008   |   עודכן:  16/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אושרת אקהאוז
- הודעה מטעם שירותי בריאות כללית
הילה גבאי
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
רינת שני
- הודעה מטעם אתר החצי השני
עדי וילדר
- הודעה מטעם רשת אילן'ס
ענת מסינג
- הודעה מטעם אלעד מערכות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il