חברת סוגת, החברה המובילה את תחום האורז בישראל, עולה בקמפיין יחודי בשלטי חוצות ומתן חסויות במגוון ערוצי טלוויזיה. שלטי החוצות יעלו ב-14 ערים בארץ שבכל עיר יפורסם שמו של תושב העיר אשר יופיע בקמפיין ובקשה ייחודית להכנת מאכל ספציפי. עלות ההשקעה בקמפיין, מיליון וחצי שקלים. הקמפיין יעלה בקריית שמונה, קריית חיים, חיפה, אור עקיבא, תל אביב, רמת גן, בית יצחק, נתניה, פתח תקוה, יהוד, רעננה, ירושלים, אשקלון, אשדוד, באר שבע, ראשון לציון, לוד, כפר סבא ודימונה.
משהו אמיתי היא לא רק סיסמה בסוגת, אלא תפישת עולם שאומרת שסוגת היא אלטרנטיבה אמיתית בעולם. אורז הוא אחד המאכלים הבסיסיים והאמיתיים ביותר שעדיין משותפים לכל בית בישראל. מתוך כך הוחלט לעשות קמפיין של "ארוחה אמיתית לאנשים אמיתיים". החיבור הרגשי בין משפחות ואורז באמצעות הפתעה מיוחדת שהכנו לכמה משפחות אמיתיות בישראל.
סוגת החברה המובילה בתחומה בארץ וכחלק מקונצרן בינלאומי, יש בכוחה של החברה לרכוש ולייבא מוצרים באיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים. סוגת מיצבה את עצמה כבר בתחילת שנות החמישים כחברה מובילה בארץ בתחום הסוכר. בעזרת השקעות גדולות בציוד מתוחכם ובמערך השיווק שומרת סוגת על יתרונה גם כיום.
המפעל נמצא על שטח של כ-80 דונם באזור התעשיה של קריית גת. תחומי הייצור העיקריים שלה הם סוכר אורז וקטניות. ב-2006 סוגת החלו לבנות בית זיקוק שיגביר את כמות הייצור השנתית, יהיה חסכוני יותר במים, יאפשר קבלת הכשרויות מחמירות יותר בדת, ועוד.