חברת הניהול דיזנגוף סנטר, מקיימת קורס בשיתוף עם מט"י לבעלי עסקים בסנטר. הקורס, אשר ימומן על-ידי דיזנגוף סנטר, ייתן כלים לעסקים קטנים להתמודדות אופטימלית עם המצב הקיים, ביניהם: כלי בקרה ומדידה בעסק קמעונאי, סידור ועיצוב אופטימלי של המרחב הקמעונאי, שיווק שירות וקידום מכירות, עבודה בתנאי שוק קשים (התמודדות מול בנקים, חברות אשראי, ספקים, תנאי תחרות וכד'), התייעלות ועוד.
איתן גולדמן, מנכ"ל החברה לניהול של דיזנגוף סנטר, אשר יזם את הקורס, אומר כי: "בדיזנגוף סנטר קיימים עסקים קטנים רבים, אשר אין להם 'מטריה רשתית' או 'אבא גדול'. הרעיון לקורס עלה על-מנת לסייע בידם להתמודד נכון וטוב יותר עם המצב הקיים או הבלתי נודע ולהקנות להם את הכלים הנכונים לקבלת החלטות שקולות ואחראיות. כך נוצר החיבור למט"י ( מרכז לטיפוח יזמות) אשר מעבירה את התכנים".
עוד הוסיף גולדמן, כי: "כולנו קשובים בימים אלה על המתרחש בכלכלה העולמית, ההשפעה על הכלכלה והמשק הישראלי וכל זאת מתוך דאגה אישית של כל מנהל עסק עצמאי השואל עצמו: מה יהיה וכיצד זה ישפיע עלי באופן אישי".
על-אף שסממני המיתון לא מורגשים עדיין בדיזנגוף סנטר, סבור איתן גולדמן, כי מדובר בהשקעה נכונה לטווח ארוך ויוזמה זו טובה ונכונה לכל עסק בכל שעה מתוך גישה כי לחברת הניהול ובעלי העסקים אינטרס זהה.
דיזנגוף סנטר בבעלות שמואל פלאטו שרון והאחים פילץ נפתח בשנת 1977. זהו המרכז לבילוי וקניות הראשון שהוקם בישראל וגם הגדול ביותר, המשתרע על שטח של כ-100,000 מ"ר. המתחם כולל למעלה מ-400 חנויות בתחומים שונים, ביניהם: אופנה, מזון, בתי קולנוע, חשמל, קוסמטיקה ועוד.